Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en sommer hvor jeg trente svært lite/ingenting, har jeg de siste to ukene kommet inn i gode rutiner både hva gjelder trening og kosthold. Etter en lang dag på universitetet med lite mat og en busstur hjem hvor jeg var så sulten at jeg ble kvalm, og hev innpå ikke spesielt sunn mat (men ikke verstingmat heller) da jeg kom hjem. Droppet treningen og har trykket i meg smågodt i stedet. Nå er jeg grisekvalm og føler meg helt elendig. Har planer om å trene igjen i morgen og skal jobbe på kvelden. Da beveger jeg meg ganske mye.

Er litt fortvilet over meg selv nå, for jeg følte faktisk at jeg så endringer. Er det sant som de sier; èn dag med utskeielser går bra?

Anonymous poster hash: 45f6b...c7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper da inderlig at du overlever :S dette høres farlig ut!

Anonymous poster hash: e13dc...1b2
  • Liker 2
Skrevet

Dette har ingenting å si. Selvsagt er det ekstra kalorier, men så lenge du spiser sunt ellers vil ikke vekta gå opp eller formen bli spolert av én dags utskeielse.

Hvis du synes du kunne så endringer kan det skyldes to ting:

-Du ble oppblåst i magen

-Du har et urovekkende syn på mat og kropp

Pass på at ikke matfokuset tar helt av og blir usunt.

Skrevet

Det går så fint, ts :D

Det er faktisk SUNT for deg (mest psykisk) å skeie ut en gang i blant og bare kose seg. Virker som du er i overkant fokusert på kosthold og trening.

Anonymous poster hash: b9a54...f4f
Skrevet

Absolutt ingenting å si. Noen ganger hender det faktisk at man får bedre resultater etter en sånn dag.

Skrevet

En spisedag = masse energi på trening neste dag! Vinn, vinn ;)

Skrevet

Kommer nok til å stryke med av å gå 200g opp i vekt. Overlever neppe helga.

Anonymous poster hash: 5f7c2...19f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...