Melissa Gioberti Skrevet 14. september 2004 #1 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg ser med forundring på menn på gaten, i helsestudioet på spinningtimene, på utesteder og ellers menn i sin beste alder (27-40) som begynner å miste håret! Flere av dem, godt under 30, mister hår og får begynnende måner så issen synes. Andre barberer bort alt (!) Stakkars, det er jo på ingen måte deres feil- håravfall er jo arvelig og det er vel bare å ta en titt på faren- med blank isse- så ser man hvordan minst en av sønnene hans vil bli.. Hva synes dere jenter om menn med begynnende "måner"? Jeg må innrømme jeg ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 14. september 2004 #2 Del Skrevet 14. september 2004 Kan godt være fint det. Kommer helt an på hva han gjør ut av det. Hentesveis eller hestehale i veldig tynt hår er ikke fint. Hvis de først har lite hår bør de gjerne ha det pinkort også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. september 2004 #3 Del Skrevet 14. september 2004 Min samboer hadde ikke mye hår da jeg traff ham første gang, han begynte å miste håret allerede i begynnelsen av 20-årene. Helt ærlig, han er 1000 ganger kjekkere uten særlig hår, enn da han hadde masse hår. De fleste klipper heldigvis håret helt kort, og det synes jeg er stilig, ikke pent med langt hår når man har måne. Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver "stakkars", det er ikke synd på dem, som om de er noen merkelige dyr. De er kjekke, sexy menn, og du går glipp av mye om du velger dem bort pga en bagatell som hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 14. september 2004 #4 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg stns det er sexy med menn som har kortbarbert hode, et par mm igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 14. september 2004 #5 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg skal definitivt klippe av håret når det begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 14. september 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 14. september 2004 Stakkars" som i "det er ikke meningen å stemple gruppen menn som mister mye hår tidlig- for de kan ikke noe for det". PS! Jeg har selv vært i forhold med menn som mister hår tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petzl Skrevet 14. september 2004 #7 Del Skrevet 14. september 2004 Det bryr jeg meg over hodet ikke om. De som barberer det helt av scorer aller høyest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 14. september 2004 #8 Del Skrevet 14. september 2004 Synes nok at de som mister håret bør satse på en kort sveis, og da kan det se nokså bra ut. Måne og hestehale derimot er nok ikke så pent... Skal man dømme etter genene til kjæresten min kommer han vel aldri til å miste håret, han har veldig mye hår, og ingen i familien hans har mistet noe år de har blitt gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 14. september 2004 #9 Del Skrevet 14. september 2004 Synes faktisk det er utrolig sexy når menn som har begynt å miste håret barberer eller klipper det helt kort. Har aldri falt meg inn å synes synd på dem - de er så ettertraktet atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #10 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg for min del sparer til hentesveis, slik at jeg har litt å ta av den dagen det bare blir nødvendig å spørre frisøren om satelittklipp (en runde rundt månen). Hentesveis er nesten enda mer patetisk enn jenter med bleket hår og lang, mørk/grå/kommunefarget ettervekst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 15. september 2004 #11 Del Skrevet 15. september 2004 Viker gjør meg ingenting, og menn med måne bør ikke prøve å skjule den (det går nemlig ikke!). Men igrunnen gjør det meg ikke veldig mye om mannen er småskallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 15. september 2004 #12 Del Skrevet 15. september 2004 hmmm. skal være ærlig nok til å innrømme at den dagen jeg klippet håret på min ex og oppdagget at han begynte å bli tynnere i håret på toppen, var det rett og slett litt turn-off. så overfladisk er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 15. september 2004 #13 Del Skrevet 15. september 2004 Sexy, go spesielt på min kjære Men da må han være omtrent glattbarbert på hele hodet. For hentesveiser ol hadde jeg ikke klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. september 2004 #14 Del Skrevet 15. september 2004 Så sant det blir klippet skikkelig kort alt sammen syns jeg det er sexy - men begynnende måne og jhalvlangt hår er vel det jævligste som fins... Nå har jeg faktisk ikek været sammen med noe annet enn veldig hårete menn (på hodet altså ), så underbevisst foretrekker jeg vel det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 15. september 2004 #15 Del Skrevet 15. september 2004 Samboern min er 30 år, og meget tynn i håret. Så vi bruker maskina på ham annenhver uke, og da er det et par millimeter igjen. Syns han er sexy likevel jeg. Men så er han veltrent og sprek da... Faren og farfaren hans er også helt skalla, og ble det tidlig... Sånn er livet. Cellulitter og diverse andre ting er også arvelig, fint å ha noe å skylde på, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 15. september 2004 #16 Del Skrevet 15. september 2004 Alt bortsett fra hentesveis og måne og pistrete hestehale er ok! er det lite hår på toppen er det best om det som er er helt kortklipt. Jeg ville ihvertfall aldri droppa en fyr pga sparsom hårprakt på toppen.. (min første kjærlighet hadde store viker når jeg traff han, da var jeg 16 og han nesten 18. Gjorde meg ingen ting, jeg var jo så forelsket at jeg holdt på å dø! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorningStar Skrevet 17. september 2004 #17 Del Skrevet 17. september 2004 Se på Vin Diesel. Freshe saker selv uten hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. september 2004 #18 Del Skrevet 17. september 2004 For meg betyr det fint lite, for de fleste menn i min familie er slik. Jeg er vant til at menn er slik. Men hentesveis er ufint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 17. september 2004 #19 Del Skrevet 17. september 2004 Det bryr jeg meg over hodet ikke om. De som barberer det helt av scorer aller høyest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. september 2004 #20 Del Skrevet 17. september 2004 Synes egentlig det er ganske sexy, men da snakker vi om dem som er helt kortklipt. Desperate forsøk på å dekke over hårtap blir bare til å grøsse av..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå