Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Acilegna
Skrevet

Den har vært total ikke eksisterende i noen år nå. 
Jeg har lyst til å begynne med La roche posay. Har og vurdert Cosmica eller avene. 

Noen som har erfaringer med disse? Huden min har jeg egentlig trodd er en kombinasjonshud. Men jeg vil heller si at den er fet i underhuden. Altså fet hudtype. 
Og med en sensitiv og dehydrert overhud. Har seboreisk eksem som gir overaktiv flassing. Huden trenger mye fukt i form av vann. Har vurdert effaclar, men ser det er en som heter effaclar H og en annen som bare heter effaclar og er mattende. 
Er redd den mattende vil tørke ut huden.

Har sorte prikker på nesen og rundt den, Det er også der flassingen er verst og der jeg er mest sensitiv. Tenker jeg burde få tak i en mild rens og en mest mulig oljefri krem og kanskje en fuktspray?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du skal legge litt innsats og penger i dette vil jeg anbefale å ta en tur til hudpleier og få anbefalinger der. Jeg anser meg selv for å ha rimelig peiling og har forsøkt meg frem på egen hånd, med gode resultater men likevel varte resultatene ikke.

Etter at jeg fikk en med peiling til å sette opp program (kombinert med jevnlige dyprens) har jeg i løpet av et halvt år fått superfin porselenshud.

Greit å minimere sjansene for bomkjøp også. :)

Anonymous poster hash: 374aa...b11

Skrevet

Takk for svar, men jeg har bestemt meg for å bruke et apotek merke. 
Håper noen her inne har erfaringer med La roche posay. :-) 

Anonymous poster hash: 65b56...e6d
Gjest Acilegna
Skrevet

Ops, var ikke meningen å poste som anonym!

Gjest Haaploes
Skrevet

Takk for svar, men jeg har bestemt meg for å bruke et apotek merke. 

Håper noen her inne har erfaringer med La roche posay. :-) 

Anonymous poster hash: 65b56...e6d

Kan du ikke be hudpleier om å anbefale deg et merke som er tilgjengelig på apotek, da?

Jeg har en ansiktskrem fra LRP nå som jeg er relativt fornøyd med, det var i grunn et ganske tilfeldig kjøp da jeg trengte en mer geléaktig ansiktskrem med høy solfaktor.

Gjest Acilegna
Skrevet

Jo, det kan jeg gjøre, men har fått anbefalinger av to farmasøyter som anbefalte meg to vidt forskjellige kremer. Så derfor jeg lurte på om noen hadde erfaringer med la roche posay. 
Vurderer veldig sterkt effaclar kremen da den er oljefri, men redd den vil være for uttørkende. Men kanskje det ikke er så ille hvis man kompenserer med fuktspray og kremrens. 

Skrevet

Ansiktskremen La roche posay mat er veldig god! Har ikke prøvd rens fra merket. Vasker ansiktet kun med vann.

Anonymous poster hash: f5576...0a7

Skrevet

Ansiktskremen La roche posay mat er veldig god! Har ikke prøvd rens fra merket. Vasker ansiktet kun med vann.

Anonymous poster hash: f5576...0a7

Den likte ikke huden min desverre, så det er min erfaring med merket :/

Gjest Acilegna
Skrevet

Tror jeg kommer til å ende opp med en fra hydraphase serien i La roche posay. Håper bare dne ikke blir for fet.

Gjest Acilegna
Skrevet

Har og vurdert avene. Er det noen som bruker denne serien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...