Gå til innhold

Får ikke solgt noe på finn denne gangen.. Flere enn meg? Kjedelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt ut flere annonser med lite brukt til helt ubrukte klær med lappen fremdeles hengende på itillegg til en veske og et par ubrukte skoletter, men jeg får ikke solgt noenting! Forrige gang jeg la ut annonser gikk det unna som bare det. Fikk solgt unna mye av klærne mine til gode priser jeg var svært fornøyd med, men denne gangen.. Nei, ikke et eneste napp å få bortsett fra et skambud på vesken som var så lavt at jeg heller beholder den selv.. Tips til å få solgt klærne? Har ikke spesielt stive priser. Vil jo ikke selge til gi-bort pris heller.. Pleier å sjekke priser på andre annonser med ca tilsvarende varer så jeg ikke ligger mye høyere eller lavere enn andre annonser på finn.

Anonymous poster hash: 6aff0...d2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt veldig mye vanskeligere om det ikke er snakk om eksklusive merker fordi det er så mange "gis bort mot henting" grupper i på FB.

Er det dyre klær? Typ Prada veske, eller er det mer HM det går i?

• Liker 1
Skrevet

Det har skjedd etter Torget ble gratis. Det ligger så vanvittig mange annonser ute at ting bare forsvinner i mengden.

Jeg pleide å legge ut ting, billig eller dyrt, og få mail med en gang. Nå er det ingenting. Har snakket med et par venninner som pleide å selge der og det er samme for dem.

Anonymous poster hash: 0ff50...c96
  • Liker 2
Skrevet

Har blitt veldig mye vanskeligere om det ikke er snakk om eksklusive merker fordi det er så mange "gis bort mot henting" grupper i på FB.

Er det dyre klær? Typ Prada veske, eller er det mer HM det går i?

Det er dyre klær.. Fra merker de fører på butikker som Høyer ( Iro, Acne, Samsøe Samsøe, Sand osv ). Vesken er også fra et dyrt merke.. Ts

Skrevet

Det har skjedd etter Torget ble gratis. Det ligger så vanvittig mange annonser ute at ting bare forsvinner i mengden. Jeg pleide å legge ut ting, billig eller dyrt, og få mail med en gang. Nå er det ingenting. Har snakket med et par venninner som pleide å selge der og det er samme for dem. Anonymous poster hash: 0ff50...c96

Åh, da er det ikke bare meg. Så kjedelig :( Er ikke så lenge siden sist jeg la ut annonser hvor det solgte unna.. Må ha blitt mye vanskeligere på kort tid? Ts

Skrevet

Det er dyre klær.. Fra merker de fører på butikker som Høyer ( Iro, Acne, Samsøe Samsøe, Sand osv ). Vesken er også fra et dyrt merke.. Ts

Da ville jeg heller prøvd meg i disse kjøp og salg gruppene på FB, der er de jo for et spesifikt område så det er lettere å kjøpe og dessuten så blir "annonsen" mer tydelig.

Ser at nesten alt som blir lagt ut blir solgt. Solgte den gamle dressen til typen der og fikk en fin slant for det, for det blir jo på en måte budrunde hvor du setter startprisen, så det vil jeg anbefale deg! :)

Skrevet

Da ville jeg heller prøvd meg i disse kjøp og salg gruppene på FB, der er de jo for et spesifikt område så det er lettere å kjøpe og dessuten så blir "annonsen" mer tydelig.

Ser at nesten alt som blir lagt ut blir solgt. Solgte den gamle dressen til typen der og fikk en fin slant for det, for det blir jo på en måte budrunde hvor du setter startprisen, så det vil jeg anbefale deg! :)

Takk, men har allerede lagt ut der også :( Ts

Skrevet

Nå er ikke jeg TS, men opplever samme problem.

Probleme med disse FB gruppene er jo at det finnes så utrolig mange kjøp/salg grupper at man ikke vet hvem man skal melde seg inn i lenger! De har jo grupper for både Sted og fylker, det er jo nesten umulig om en ikke blir medlem i dem alle... Alt hadde vært lettere med kun en plass å annonsere på...

For mange FB salgsgrupper er slitsomt

Anonymous poster hash: 00f18...8b6

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg TS, men opplever samme problem.

Probleme med disse FB gruppene er jo at det finnes så utrolig mange kjøp/salg grupper at man ikke vet hvem man skal melde seg inn i lenger! De har jo grupper for både Sted og fylker, det er jo nesten umulig om en ikke blir medlem i dem alle... Alt hadde vært lettere med kun en plass å annonsere på...

For mange FB salgsgrupper er slitsomt

Anonymous poster hash: 00f18...8b6

Det er jeg helt enig i!

Heldigvis bor vi i Grimstad som er en liten by, men forholder oss til typ;

- Kjøp og salg Aust agder

- Kjøp og salg Grimstad

- Kjøp og salg Kristiansand

Men et godt tips om du bor i liten by er by-gruppen og fylket (hvis det ikke er et mega-fylke da :)

Og alltid meld deg inn i gruppen som er mest aktiv :)

Skrevet

Finn har blitt helt håpløst å selge noe som helst på.

Selv om man setter prisen lavt og produktet ser ut som fabrikknytt så er det første som skjer at det kommer en melding fra noen som mener de skal få det for under halvparten av den prisen man har lagt det ut med.

Anonymous poster hash: d09b0...142
Skrevet

Selg til halv pris, da går det som regel greit.

Skrevet

Sånn var det før, ikke nå lenger.

Selv om man legger varen ut for halv pris så tror folk de kan prute seg ned til halvparten av det igjen.

Anonymous poster hash: d09b0...142

Skrevet

Kan du prøve ebay?

Kan du fotografere de bedre? Veldig viktig hvordan klærne blir presentert, merker det selv da jeg kjøper nesten alt brukt, men har funnet endel kupp, bl.a på ebay.

Jeg har aldri solgt, men må selge klær selv nå, har og endel ekslusive klær. Jeg vurderer å selge på ebay hvis finn er vanskelig. 

Anonymous poster hash: 333c5...5e0
Skrevet

Kan du prøve ebay? Kan du fotografere de bedre? Veldig viktig hvordan klærne blir presentert, merker det selv da jeg kjøper nesten alt brukt, men har funnet endel kupp, bl.a på ebay. Jeg har aldri solgt, men må selge klær selv nå, har og endel ekslusive klær. Jeg vurderer å selge på ebay hvis finn er vanskelig.  Anonymous poster hash: 333c5...5e0

Ebay har jeg egentlig ikke tenkt på. Er det lett å bruke? Hvordan foregår betaling..? Ts

Skrevet

Jeg har priset klærne mine til langt unner halv pris av hva det koster i butikk.. Halv pris av det igjen blir ikke aktuelt.. Da kan jeg nesten like gjerne gi det bort til Fretex.. En del sv det er til og med aldri brukt med prislappen fremdeles hengene på. Har ikke lyst til å nesten gi det bort gratis heller.. Ts

• Liker 1
Skrevet

Tar du gode bilder? Det er ofte jeg scroller rett forbi annonser med dårlig førsteinntrykkbilde

Skrevet

Tar du gode bilder? Det er ofte jeg scroller rett forbi annonser med dårlig førsteinntrykkbilde

Ja, jeg synes bildene er gode hvertfall. Tror ikke det er det det står på. Er tatt i dagslys med nøytral bakgrunn.. Har tatt nærbilder av detaljer også. Ts

Skrevet (endret)

Hva med å legge ut annonser på bloppis.no? Det er en god side dersom man skal selge klær av litt dyrere merker :)

Red. La inn link.

Endret av Jolene
  • Liker 2
Skrevet

Hva med å legge ut annonser på bloppis.no? Det er en god side dersom man skal selge klær av litt dyrere merker :)

Red. La inn link.

Ja, kan legge ut på bloppis også :) Har du bere erfaring med bloppis enn med finn? Ts

Skrevet

Ja, kan legge ut på bloppis også :) Har du bere erfaring med bloppis enn med finn? Ts

Har erfaring med begge deler, men til klær foretrekker jeg bloppis egentlig. Kjekt med Paypal og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...