AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Barnet begynner snart i barnehagen, og må ha en matboks. Jeg har kikket litt på disse Kaluza-boksene på Rimi, og de ser jo veldig praktiske ut. Men så ser jeg at det er endel på nett som er fryktelig misfornøyd, både med lokket og plassen i den. Men det ser i grunnen ut som om det gjelder mest den boksen som ble solgt i 2013, og ikke den versjonen som kom i 2014? Er det noen her som har 2014-versjonen (eller begge) som har lust til å si noe om hvor fornøyd/misfornøyd de er? Anonymous poster hash: f3e56...0f9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Vi har en som ble kjøpt i fjor. Er veldig fornøyd med den, god plass og enkel å rengjøre. Uten at jeg er noen ekspert... Anonymous poster hash: 88638...120
Faina Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Vet ikke når jeg kjøpte, men det er ikke sååå lenge siden at jeg tror det var i 2013. Mener det var forrige skoleår. Jeg kan i alle fall ikke forda den matboksen. Greit nok at den er fint inndelt og det er kjekt å kunne klappe den flat, men det er en forferdelig jobb å holde den ren. En del påleggtyper setter seg som lim. Den ligger i skapet, men er det opp til meg så ender den i søpla veldig snart. Kan forresten ikke ha den i oppvaskmaskinen hvis man vil at den skal se fin ut. Lokket får tusenvis av sånne dråpeflekker og ser bare ekkel ut. De er på resten av boksen også, det er bare at de ikke vises så godt der som på lokket. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Jeg jobbe på Rimi, og på den første varianten kom flere tilbake for å få ny pga lokket eller at den gikk i stykker i vaskemaskin, etter at vi fikk nummer to har vi ikke hatt en som har kommet tilbake og den selger som bare det:) Har ikke erfaring med den personlig, men virker som kundene hos meg er storfornøyd nåAnonymous poster hash: 51112...660
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Er det noen her som har 2014-versjonen (eller begge) som har lust til å si noe om hvor fornøyd/misfornøyd de er? Anonymous poster hash: f3e56...0f9 Sannheten skal frem, men husk at hun som har laget den sitter som sjef her da. Anonymous poster hash: b78df...0dc 6
peppermyntete Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Nå er jeg voksen og bruker matboksen selv da, men jeg har to fra blafre som jeg er veldig fornøyd med! Begge har flere små rom inni så man kan holde ting litt adskilt og de er av "snill" plast og tåler oppvaskmaskin.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Barna mine er storfornøyde, og den koster... var det 69,- kroner mon tro? Lønner seg å ha minst tre forskjellige bokser, de skal jo vaskes, størrelsenosv, så bare kjøp og test den du. Ofte har barna kun to skiver, og bruker da en mindre, men nettopp derfor er det stas når guleroten ligger i et annet rom. Har aldri tenkt på at lokket blir skjoldete eller noe, den ligger nå nederst i en skolesekk eller i en skuff, og ikke på utstilling. Barna mine har sikkert fem matbokser hver, men denne er en av favorittene.Anonymous poster hash: 0a8ad...113
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Elendig matboks - vanskelig å holde rein og ganske tung. Sistema har en som ligner, koster mer men er definitivt verdt pengene!Anonymous poster hash: 106b5...6ad
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Sannheten skal frem, men husk at hun som har laget den sitter som sjef her da. Anonymous poster hash: b78df...0dc HAHAHA, det tenkte jeg ikke på. Takk for innspill fra dere andre! Lite å konkludere med her. Mulig vi kjøper en og tester. Eller så kjøper vi bare noe annet Anonymous poster hash: f3e56...0f9 1
kissi Skrevet 22. august 2015 #11 Skrevet 22. august 2015 Er det de nye som har hardt lokk, mens det myke lokket var på den gamle versjonen? Foretrekker hvertfall mykt lokk! Mange av ungene i barnehagen min har den boksen, men sliter med å få av lokket selv. Med det myke er ikke det et problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå