Gjest enizabeth Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 hei, jeg har en venninne som sier at hun ikke tør å gå med hestehale og håret bak ørene fordi hun syns at ansiktet hennes er så tykt! jeg ser dette selvfølgelig ikke, sannsynligvis fordi hun er min venninne og jeg har kjent henne i flere år og er vant til utseendet hennes! jeg syns hun er ganske pen men hun er altså litt rundt i ansiktet. hun er ikke direkte overvektig men hun veier nok en 20 kilo for mye. hun har alltid håret hengende rett ned og det er jo litt kjedelig da siden det aldri er noe variasjon i hvordan hun ser ut.... jeg har snakket med henne om dette og hun syns at det vil bli for flaut å gå med hestehale ute blant folk for da ser folk at ansiktet hennes er så rundt og tykt. når hun er hjemme alene går hun ofte med hestehale så det ikke blir så slitsomt med hår hengende foran ansiktet mens hun gjør husarbeid. jeg kan av forståelige grunner ikke legge ut bilde av henne så dere får se men dere klarer vel kanskje forestille meg hvordan hun ser ut, hun har langt, glatt mørkeblondt hår og fyldige kinn, kinnbena hennes er bare synlige helt øverst ved ørene, og hun har litt dobbelhake.... jeg bare spør dere om hun ikke burde drite i om hva folk vil synes om ansiktet hennes! har jo sett mange tykke mennesker og gjerne med kort hår. de skammer seg jo ikke for hvordan de ser ut så jeg syns det er trist at hun gjør det, særlig når hun ikke er overvektig engang....
lille mor Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Dessverre er dette noe mange overvektige sliter med. Da man ikke er som idealkvinnen skal man gjøre alt for å gjemme seg, virker det som det er mange som tenker. Det klassiske er at litt overvektige mennesker gjemmer seg bak store plagg og kjedelige frisyrer, og føler da at de lettere sklir inn i mengden. Trist mener jeg da mange jenter faktisk kler å ha noen kilo på "baken" Og da blir bare enda penere med fine frisyrer og klær. Push litt på henne, slik at hun forstår at du mener alvor. Hvis det bare var sylslanke jenter som kunne pynte seg, ja da hadde det vært mange grå mus her i verden.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Jeg er faktisk enig med din venninne. Det er ikke alle som kler hestehale, og som naturlig nok ikke burde bruke det. Er man veldig tynn i ansiktet, så er det heller ikke så kledelig med hestehale alltid.
Alterna Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 Av og til ser det uansett mer velstelt ut med hestehale enn håret hengende løst. Jeg syns uansett de fleste kler hestehale, fins jo mange måter å ha den hestehalen på, høyt eller lavt oppe. Er ansiktet problemet, så kan det kanskje hjelpe å definere kinnbeina med litt rouge?
Omorosa Skrevet 15. september 2004 #5 Skrevet 15. september 2004 Hvis hun virkelig ser så tykk ut i ansiktet er det nok best at hun har håret hengende framfor ansiktet for å smalne det. Er dette virkelig et så stort problem for henne burde hun vurdere å slanke seg de 20 kilo du mener hun har for mye av! Og forhåpentligvis blir ansiktet hennes mer velformet da.
ivanka Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 herreminhimmel omorosa. (øh, hvorfor har du stavet nicket ditt sånn???)
Smiley Skrevet 15. september 2004 #7 Skrevet 15. september 2004 Ærlig talt Omorosa... Alle har rett til å si sin mening, men det går da ann å si det på en mer dannet måte.... Enig med flere at litt rouge kabskje kan fremheve kinnbenene hennes, og at det er pent med et oppsatt hår....
SimSim Skrevet 15. september 2004 #8 Skrevet 15. september 2004 Et rundt ansikt kan godt kle hestehale hvis hun lar litt av håret på sidene henge løst ned. Vet ikke om hun har lugg, men det gjør seg også bra hvis hun løfter luggen litt med tang eller gele. Det gir lengde til ansiktet. Eller er jeg enig med de andre; litt rouge kan gjøre susen
Omorosa Skrevet 15. september 2004 #9 Skrevet 15. september 2004 Hva galt har jeg sagt? Jenten er litt overvektig og slanker hun seg blir hun kanskje kvitt dette problemet og kan ha håret sitt slik hun vil og få mer selvtillit! Noe galt med navnet mitt?
Gjest Lea Skrevet 15. september 2004 #10 Skrevet 15. september 2004 Jeg synes egetlig at de med rundt ansikt kler hestehale veldig godt, jeg. Det drar trekkene oppover i stedet for nedover.
Andrine22 Skrevet 15. september 2004 #11 Skrevet 15. september 2004 Hva med om venninna di og du hadde dratt til frisøren sammen? Da kunne hun fått en sveisen klipp (kanskje også farge/striper?) som kler henne slik hun ER, uten at hun skal føle seg tykk. Det gjør sikkert selvtilliten hennes godt også!
Hu i Svingen Skrevet 15. september 2004 #12 Skrevet 15. september 2004 Et rundt ansikt kan godt kle hestehale hvis hun lar litt av håret på sidene henge løst ned. Vet ikke om hun har lugg' date=' men det gjør seg også bra hvis hun løfter luggen litt med tang eller gele. Det gir lengde til ansiktet.[/quote'] Enig i dette. Luggen kan gjerne skrå over i sidehåret, slik at lengdene på siden av ansiktet når ca. til kjeven.
Gjest Myumi Skrevet 15. september 2004 #13 Skrevet 15. september 2004 Noe galt med navnet mitt? Siden du har bildet av en av deltagerne i The Apprentice som avatar er det rart at du ikke har stavet navnet hennes riktig Omarosa (Manigault-Stallworth). Og ikke skyld på at du er dårlig i norsk for denne dårlige norsken din kommer og går ettersom det passer deg best. Dessuten snakker du om ting du åpenbart ikke har greie på, som at utslått hår minsker ett rundt ansikt, det er direkte feil.
Omorosa Skrevet 15. september 2004 #14 Skrevet 15. september 2004 Jeg syns så absolutt at hvis hun lar håret henge rett ned vil det se smalere ut da man ikke ser hvor bredt ansiktet er. Når det gjelder mitt nick har du HELT rett i at det burde vært OmArosa med tanke på min vakre avatar. Men som de fleste er jeg meget kjapp på tastaturet og med det oppstår det noen ganger noen grusomme skrivefeil. Jeg leste ikke fullstendig over all min informasjon før jeg bekreftet mitt medlemskap. Hvis det vil glede deg kan jeg godt sende en pm til Gry og be henne ordne mitt navn slik at du ikke går rundt og ergrer deg for det! Videre, har jeg sagt at jeg skriver dårlig norsk? Hvorfor? Er jeg kanskje utlending? Jeg er like mye utlending som du er, kjære Myumi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå