AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 ja, jeg har hatt sex mange ganger. Begynner å bli en god stund siden sist nå, så jeg kjøpte meg en rabbit dildo. Det var fryktelig vondt å stappe den inn. Klarte faktisk ikke å få den ordentlig inn.. Er dette vanlig?? Anonymous poster hash: f9d1a...b70
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 ja, jeg har hatt sex mange ganger. Begynner å bli en god stund siden sist nå, så jeg kjøpte meg en rabbit dildo. Det var fryktelig vondt å stappe den inn. Klarte faktisk ikke å få den ordentlig inn.. Er dette vanlig??Anonymous poster hash: f9d1a...b70 Mange dildoer er unormalt tykke og lange.Hvorfor kan de ikke lage tynnere dildoer?? Helt merkelig at man nesten bare finner "monster-dildoer" på sexleketøybutikker. For meg,er de det i hvertfall....passer ikke for meg. Anonymous poster hash: b81a0...73c
RockyRose Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Var du skikkeleg våt då? Eg har ikkje brukt det, men kan hende dildoen er for stor for skjeden din?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Ha et lite forspill med deg selv og bruk glidemiddel! Anonymous poster hash: 23a97...116 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Var du skikkeleg våt då? Eg har ikkje brukt det, men kan hende dildoen er for stor for skjeden din? Sexindustrien har tydeligvis kun prioritert MONSTER-VAGINAER som kundegruppe..... Også oss trange-har lyst på sexleketøy....: ( Anonymous poster hash: b81a0...73c
peppermyntete Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Jeg har aldri prøvd en slik en, men jeg har en vibrator som er mye tynnere enn rabbit og i blant kan den være litt smertefull å få inn. Har egentlig bare kommet frem til at leketøy ikke er noe særlig for meg. Blir alltid skuffa over hvor svake orgasmer jeg får med vibrator uansett, så det er ikke store tapet.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 Man er vel ikke så trang som man tror. Det kommer barn ut der. Fikk Rabbit av venninne. Mange kuler inni, som går rundt. Bøyd. så den når G-punktet. Tikler kanskje litt for kraftig på klitten. Må selvsagt bruke mye glidemiddel. Men får trivelige orgasmer i en litt travel hverdag. Og det har da alle snille jenter fortjent? Skal visst være sunt også. Og så blir jeg så snill. Anonymkode: 55154...05d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 Glidemiddeel er cluet. Uten glid kan det skade slimhinnene. man MÅ bruke glid med leketøy. Anonymkode: 46084...a75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå