AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere emnet. Uansett, jeg og barnemor er ikke sammen lenger og hun har funnet en ny. Vi sammarbeider ikke og er ikke venner fordi jeg føler hun faser meg ut til fordel for ny mann mtp barnet vårt. Og hun er arrogant frekk og respekterer meg ikke i det heletatt. Problemet er barnets slekt blandet med den nye mannens. Noen i hans slekt er siktet i en sak mot en av mors og dermed vårt barns slekt. Veldig alvorlig og stygg sak! Mor var på sin slekts side og uttrykte dette i mld til slekten. Etter at hun møtte han så er saken forandret og mor står på hans side, altså mot sin egen slekt og vårt barns slekt. Han og flere i hans familie er anmeldt for trusler mot mors og barnets slekt, likevel så er mor sammen med han, tar med vårt barn til hans familie og lar han omgås barnet. Dette er helt og holdent mot min vilje på alle måter, men spesielt utifra denne situasjonen. Jeg vil ikke at mitt barn skal omgås slike! Han ble sammen med mor for 2-3 mnd siden og hun hastet veldig med å introdusere. Barnet er 2år. Ettersom mor også ikke sammarbeider med meg så er jeg nok ute av stand til å se objektivt på dette og har en veldig kald tone de få ganger vi snakker sammen. Men i forhold til å gjøre noe med dette med barn og hans familie, hvis feks vår samværsavtale som jeg ikke er enig i skulle havne i retten, har jeg noe sjangs på å nå fram at barnet ikke burde være der når han/hans familie er i nærheten? Eller er dette noe som barnet ikke har noe tilknytning til? Mener selv at mor ikke setter barnet før seg selv i denne situasjonen!Anonymous poster hash: ccb90...d73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå