MiriamH Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Hei. I dag hadde jeg besøk av min kjære mormor. Hun bor 2 mil her fra og kom hit for å besøke meg. Jeg hadde ikke sett henne på ca. 2 måneder, fordi jeg har vært ute å reist. Vi mistet vår kjære morfar i september i fjor. Han var syk lenge før det. Mormor er 78 år og er veldig opptatt av utseende. Noe som er bra, men nå tror jeg det har gått for langt? Eller at hun bare er deprimert? Hun er blitt ekstremt tynn, selv om hun alltid har vært tynn, så har hun aldri vært så tynn som nå. Hun ser så skrøpelig ut.. Hun ligger vel på 40-45 kg kan jeg tenke meg. Jeg får helt vondt av å tenke på at mormor ikke har det bra Jeg sa at hun var blitt så tynn og at hun må spise, hvis ikke dør du.. Hun lo det bare bort å sa jeg ikke måtte si sånn og snakket det bort.. Hva skal jeg gjøre? Er helt stresset nå..
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Veldig vanlig at eldre blir tynnere når ektefellen går bort, fordi de spiser mindre når de ikke spiser sammen med noen. Foreslå næringsdrikker fra apoteket. Å finne noen hun kan dele måltider med er aller best, men dette kan være vanskelig. Anonymous poster hash: 239b6...10f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 For rundt fem år siden mistet min mormor mannen sin (ikke min morfar). Hun ble også tynn og spiste sjeldent... Vet ikke hvor lenge det holdt på, men nå er hun en frisk 61 åring Sorgen er vel så sterk at de mister andre følelser, eller ikke orker ting.Anonymous poster hash: 48977...966
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå