AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Tror det var en norske hestefilm, men usikker. Det var om en jente som fant en slags boks, ho viste den til bestefaren sin og han fortalte henne en slags historie. Det var om en løs hest, også var det noe med lucia, eller en jente i hvit kjole i skogen iallefall (ho bodde der, ho var et spøkelse) På slutten av filmen falt hesten og slo hoven og den slags... Også var det ei anna film hvor en gammel man prøvde å ''trene'' en hest i en basketbane mens barnebarnet (?) så på for å få hesten til å stole på dem fordi de hadde funnet den... Nå skrev jeg bare det jeg husker, så den for sånn 6 år sida, og da var jeg rundt 11 år så husker bare små ting... Jo det var ei anna serie også, om noen hestejenter som var sånn venner for livet hvor de var i stallen hver dag og det var sånne snobbete hestejenter i stallen demmes... (mener det var fra pennyklubben serien kom fra, men usikker) Som sagt så klarer jeg ikke forklare ordentlig for husker bare sånn små bilder fra øyeblikkene jeg så på filmene/serien på men håper noen kan hjelpe meg med å finne filmene/serien. Har søkt overalt på nettet, finner ikke det jeg leter etter. Anonymous poster hash: a8e9e...1e9
neiognei Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Den med basketbanen er "Trigger", tror jeg.
Gjest Dårris Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Serien er nok stallgjengen. Filmen Trigger eller Villhesten.
grrwaffmjau Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Monocerus, trigger og stallgjengen tipper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå