Gå til innhold

Til dere som farger håret hjemme.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvilken farge bruker dere og hva er deres naturlige hårfarge?

Selv har jeg kommunebrunt hår og farger med Casting sin Rød Kastanje. Prøver å bare farge etterveksten for å unngå å få så forskjellig farge på håret. les.mørke tupper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker L'oreal Creme Excellence, i fargen #3 Mørk brun. Den er ganske brunsort, og ganske lik min naturlige farge, men litt mer intens. Og så dekker den godt de små grå jeg har hatt siden jeg var ca 20. :-?

Jeg liker kalde toner i hårfarge, synes mange farger blir messingaktige og blasse på meg. Føler dessuten at øynene mine virker blåere når håret er så mørkt som det er nå. :)

Skrevet

Jeg farger alltid håret mitt hjemme, og bruker fast Feria fra L`Oreal. Nyansen er gullblond, og jeg blir superfornøyd med resultatet! I utgangspunktet er håret mitt mellomblondt. Jeg har også fått masse positive kommentarer fra andre om hårfargen min:) Men det er sikkert masse annet av hjemmefarging som er bra også:)

Skrevet

Min egentlig hårfarge er brun. er ikke så nøye på hvilke merker jeg bruker, untatt at jeg styrer unna l'oreal pga dyretesting. farger det som regel i kastanje eller cappuchino. men nå skal jeg snart farge det svart.

Skrevet

Jeg må farge mitt snart....disse små grå ja.....

Men jeg elsker rødtoner. Men rødfargen går aldri ut igjen. Har brukt forskjellige merker.

Egentlig er det litt sånn....det er virkelig ikke noen pen måte å si kommunefarget på.... :wink:

Skrevet

De siste gangene har jeg brukt L`oreal Exellence Cream - Blond.

Dette fordi det er den eneste fargen jeg har funnet som ikke blir for mørk til meg. (og jeg vil ikke være blond, men brun)

På meg blir resultatet brunaktig med lyse striper.

Jeg har vært alt fra platinablond til kullsvart på håret, og jeg styrer langt unna alt som har med rødtoner å gjøre, da naturen ordner det om jeg hadde ønsket det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...