Gå til innhold

Original bryllupsinvitasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

trenger å høre litt hva dere tenker og om dere har noen tips... Vi har lyst til å sende ut bryllupsinvitasjoner som er litt utenom det vanlige... Dette er min idé:

Forsiden av invitasjonen inneholder et klassisk brudebilde av det kommende brudeparet (altså oss), men med en liten tvist... Han er brud, og jeg er brudgom.

1) kult eller teit?

2) får man leid/lånt antrekk til noe slikt?

3) gjøre det 100% gjennomført eller bare sånn halvveis?

Setter pris på deres meninger!☺

Anonymous poster hash: a3e45...be4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere,

trenger å høre litt hva dere tenker og om dere har noen tips... Vi har lyst til å sende ut bryllupsinvitasjoner som er litt utenom det vanlige... Dette er min idé:

Forsiden av invitasjonen inneholder et klassisk brudebilde av det kommende brudeparet (altså oss), men med en liten tvist... Han er brud, og jeg er brudgom.

1) kult eller teit?

Teit.

Leid får du sikkert gjennom noen brudesalonger. Det kan også hende dere får prøve antrekkene og ta bildene der og da, hvis det er greit for dere.

Hva er 100% og hva er halvveis?

En praktisk mer gjennomførbar variant er å kjøpe/bestille kort med brud og brudgom og klippe og lime deres ansikter på henholdsvis brud og brudgom.

Lykke til med bryllupet. Kos dere med planleggingen.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er sikker på at mottakerne har den samme form for humor som dere, så kjør på! Det er ikke min type humor, uten at det behøver å bety at ideen er dårlig for dere.

• Liker 4
Gjest Margit Spat
Skrevet

1) kult eller teit?

1) Ikke min form for humor. Litt teit. Skjønner ikke poenget eller hva dere vil signalisere med det påfunnet.

2) Man kan leie både brudekjoler og smoking på brudesalonger. Vær forberedt på at det koster mange tusen kroner, og at dere kommer billigere fra det ved å kjøpe en kinakjole på Ebay.

3) Skjønner ikke helt hva du mener med spørsmålet. Pynte seg helt eller halvveis? Egentlig ville jeg vel sagt gjøre det 0% (mao: gjør noe annet)

Skrevet

For meg ville det signalisert at selve bryllupet skulle være et løssluppent og tullete bryllup, og ikke en høytidelig eller stillig affære. 

Jeg ville synes det var teit. 

Anonymous poster hash: d6ed9...7be
  • Liker 4
Skrevet

Fjollete!

• Liker 3
Skrevet

Spørs veldig på hvordan ser gjennomføres, tenker jeg. Kan bli teit, kan bli morsomt :)

Anonymous poster hash: e0a68...295

• Liker 1
Skrevet

Helt teit

Anonymous poster hash: 99e44...bb0

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på paret og hvordan dere er. Er dere transvestitter, så vil det sikkert bli bra. For noen par (som ikke er transvestitter) kan det sikkert fungere, men mest sannsynlig ville jeg tenkt at det er fryktelig påtatt og teit.

• Liker 1
Skrevet

Hei dere,

1) kult eller teit?

Ikke min smak

Her er morsomme invitasjoner, som lages på bestilling:

http://linnosaurus.blogspot.no/2014/04/bryllupsinvitasjon.html

Anonymous poster hash: 37264...e77

• Liker 1
Skrevet

Hei dere,

1) kult eller teit?

Her kan du også få gode ideer

https://www.google.com/search?q=originale+bryllupsinvitasjoner&sa=N&biw=1366&bih=645&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0CEQQsAQ4CmoVChMI3riYnI-4xwIVxBYsCh3uZgCJ

Dette bildet https://www.google.com/search?q=originale+bryllupsinvitasjoner&sa=N&biw=1366&bih=645&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ved=0CEQQsAQ4CmoVChMI3riYnI-4xwIVxBYsCh3uZgCJ#imgrc=nJo7PcL1SrYu5M%3A+ en god invitasjonstekst, ville jeg likt veldig godt! :hjerte: :hjerte:

Anonymous poster hash: 37264...e77

Skrevet

Teit

Anonymous poster hash: a6347...c4d
Skrevet

Er det ikke litt vanlig at invitasjonen passer til "temaet/pynten" til bryllupet? 

Isåfall, hvordan har du tenkt det videre, TS? 

• Liker 1
Skrevet

Oi... Skjønner at jeg er på villspor her!☺ høres ut på dere som om at man bør kjøre tradisjonelle invitasjoner. Får heller tenke utenfor boksen på andre områder. Uansett, takk for alle tilbakemeldinger!☺

TS

Skrevet

Ikke min type humor heller. Hadde automatisk tenkt at det var kvinnen som var "mannen" i forholdet. 

Men ellers syns jeg det hadde vært fint med en litt mer original invitasjon, det er bare å gjøre det på riktig måte :) 

Anonymous poster hash: b5944...311
Skrevet

Jeg hadde likt en invitasjon med et litt artig, kanskje også litt søtt bilde av dere. Men jeg ser ingen grunn til at dere skal bytte bryllupsklær og bruke penger for å få til dette (spander da heller en ekstra drink på meg i selve bryllupet).

Hva med å heller finne et annet stilig og artig bilde til fremsiden?

Anonymous poster hash: 53fd5...4e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...