Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 hm...forhold er vanskelig, nei jeg synes det er noe dritt! den første jeg var ordentlig sammen med hadde psykiske problemer, var psykopat, og denne jeg er sammen med nå er helt normal, men allikevel så er jeg så skuffa på forhold. jeg er skuffa på forhold og jeg synes menn er bæsj...skjønner ikke hva det er med meg! synes for tiden han jeg er sammen med nå er bæsj! han fant på ting med gutta i sommer, vi var nesten ikke sammen, jeg var ikke prioritert. jeg har sagt flere ganger at jeg ønsker vi skal dra bort en helg sammen, men det initiativet tar han ikke videre. han finner ikke på ting med meg. jeg sier jeg ønsker at han skal ringe meg, ikke at det bare er jeg som ringer. dette har jeg sagt flere ganger, men han gjør det ikke. jeg har flyttet til et nytt sted- jeg er student- og han sier han ikke er interessert i å komme hit for å se hvordan jeg har det. og skal forholdet vårt ha noen som helst framtid, må jeg flytte til han og hans leilighet til sommeren... jeg må ofra alt. hva f... gir han i dette forholdet? er dette, denne såkalte "bæsjen" noe å satse på, synes dere? jeg synes han er egoistisk, kjenner jeg har mista mye respekt for han... både han og jeg har i vår pessimisme over vårt avstandsforhold, tenkt i sommer at vi har lyst til å gjøre det slutt... men det e jo ikke slutt, det har vi prøvd før og det klarte vi ikke, men nå...det var denne respekten.jeg tror ikke jeg skjønner meg på menn- tror ikke jeg fikser ett eneste forhold, synes det er det vanskeligste jeg gjør..."kanskje det er meg?"...
MorningStar Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Vær streng og tving ham til en kompromiss. Siden ultimatum kan være litt for sterkt. Gidder han ikke så lad energien i beinet ditt og spark ham mot døra. Hardt. Et forhold skal mest mulig være en ligning. Ikke ulikheter.
alisia4 Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 :o Han fortjener ikke deg. Og han er ikke verdt deg heller. Så da kan du trøste deg med at det er ingenting i veien med deg. Jeg skjønner godt at det er frustrende med en som viser liten interesse. Men da er det også påtide å se sannheten i øynene. Han er ikke nok interessert etter min mening. Kutt ham ut og kast ikke tiden bort på det fjolset der. :-x :-? Ikke rart man går lei i et sånnt forhold. Og du kan jo også prøve og spørre deg selv at hva får jeg ut av dette forholdet? Hva gir det meg? Er det et forhold jeg kan utvikle meg i samt med å få dekket mine behov? osv. Poenget mitt er at du ser viktigheten av ikke å godta hva som helst.
alisia4 Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 :o Han fortjener ikke deg. Og han er ikke verdt deg heller. Så da kan du trøste deg med at det er ingenting i veien med deg. Jeg skjønner godt at det er frustrende med en som viser liten interesse. Men da er det også påtide å se sannheten i øynene. Han er ikke nok interessert etter min mening. Kutt ham ut og kast ikke tiden bort på det fjolset der. :-x :-? Ikke rart man går lei i et sånnt forhold. Og du kan jo også prøve og spørre deg selv at hva får jeg ut av dette forholdet? Hva gir det meg? Er det et forhold jeg kan utvikle meg i samt med å få dekket mine behov? osv. Poenget mitt er at du ser viktigheten av ikke å godta hva som helst.
alisia4 Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 :-) :oops: Nei nå klikket jeg meg inn to ganger. Tenkte ikke helt over hva jeg gjorde.
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #6 Skrevet 14. september 2004 takk for svar...hmmm...nå må jeg tenke...har ikke tenkt så positivt hittil, siden i sommer egentlig...selv om vi har hatt en peptalk der begge var ærlige- det var da vi innrømmet at begge har tenkt på brudd- så har ting ikke blitt noe annerledes...jeg lurer på om det er vits å være i et forhold når jeg ser selv at jeg tenker mer og mer negativ om det, og jeg blir kraftløs av det. det skal liksom være fullt av glede også, men den har jeg mistet mye av
Gjest gjest 123 Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 bare det at du kaller han for bæsjen, sier meg at du ikke vil være sammen med denne fyren lengre...og jeg er enig...det er masse bra og kjekke gutter der ute..og en heldig venter bare på at du skal bryte med denne bæsjen og møte på han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå