Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tenkte å søke meg til sykepleier på høyskolen i Sogn og fjordane, oppstart januar (noen som har gått der?)

Det jeg lurer på er om jeg må skrive på nynorsk? Haha..

Anonymous poster hash: 4d80f...545

Skrevet

Kjenner flere som har gått der og det er en god skole. Jeg personlig mener den er bedre enn bl.a sykepleien i Bergen.

Men jeg lurer på om du måtte ha søkt innen fristen i April for studiestart også etter jul. Men mulig de har restplasser. Men dette får du sjekke opp i.

Og nei, selvfølgelig må du ikke skrive nynorsk(!!)

Anonymous poster hash: 29a38...66d

Skrevet

Knallgod skole, med de beste sykepleierstudentene på landsbasis. Du skriver bokmål om du ønsker ;)

Anonymous poster hash: 017d8...0c5

Skrevet

Kjenner flere som har gått der og det er en god skole. Jeg personlig mener den er bedre enn bl.a sykepleien i Bergen.

Men jeg lurer på om du måtte ha søkt innen fristen i April for studiestart også etter jul. Men mulig de har restplasser. Men dette får du sjekke opp i.

Og nei, selvfølgelig må du ikke skrive nynorsk(!!)

Anonymous poster hash: 29a38...66d

Takk for svar😊 nei, stod at søknaden åpner 01.09👍🏼

Skrevet

Knallgod skole, med de beste sykepleierstudentene på landsbasis. Du skriver bokmål om du ønsker ;)

Anonymous poster hash: 017d8...0c5

Okei! Takk!😊

Skrevet

Det jeg lurer på er om jeg må skrive på nynorsk? Haha..

Nei, uansett hvor man er i landet kan man velge hvilket skriftspråk man vil bruke. Dersom man går i Oslo og velger nynorsk, så vil man bl.a få eksamen på nynorsk. Blir så det samme med bokmål og sogn og fjordane

Anonymous poster hash: 145a2...f36

Skrevet

Nei, uansett hvor man er i landet kan man velge hvilket skriftspråk man vil bruke. Dersom man går i Oslo og velger nynorsk, så vil man bl.a få eksamen på nynorsk. Blir så det samme med bokmål og sogn og fjordane

Anonymous poster hash: 145a2...f36

Okei😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...