AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Noen her som har gått fra å date noen til å bli enige om å kun være hverandres bootycall? Hvordan gikk dere frem for dette? Hvem tok initiativ til det? Hvordan endte det evnt? Fikk en av dere følelser til slutt? Anonymous poster hash: 5dbc8...644
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Ja det har jeg. Vi snakket aldri om det, ble bare sånn, men det var klart at ingen hadde noen dypere interesse utover sex. Det varte i 9 måneder, ingen fikk følelser for hverandre.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Ja det har jeg. Vi snakket aldri om det, ble bare sånn, men det var klart at ingen hadde noen dypere interesse utover sex. Det varte i 9 måneder, ingen fikk følelser for hverandre. Oi 9 mnd og ingen fikk følelser? Hvor ofte møttes dere? Overnatta dere eller var det rett hjem etter sexen? Hvorfor ble det "slutt"? Anonymous poster hash: 5dbc8...644
Okapi Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 (endret) Skjedd mange ganger. Er tydeligvis en mer egnet pulevenn enn kjæreste, og vet ikke helt om jeg liker det. Endret 20. august 2015 av Okapi 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Oi 9 mnd og ingen fikk følelser? Hvor ofte møttes dere? Overnatta dere eller var det rett hjem etter sexen? Hvorfor ble det "slutt"? Anonymous poster hash: 5dbc8...644 Ingen fikk noe annet enn vennskapelige følelser, vi hadde ikke den rette kjemien ellers. Vi møttes kanskje to ganger i måneden, utover det hadde vi lite eller ingen kontakt. Noen ganger sov vi sammen, først og fremst hvis vi hadde fri, noen ganger dro han/jeg hjem. Vi dro vanligvis hvert til vårt dersom det var arbeidsdag dagen etter. Det ble "slutt" fordi vi begge fikk kjærester.
LadyL Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Ja, jeg har vel vært borti det...tror egentlig det bare ble sånn tilslutt uten at vi hadde en muntlig avtale. Jeg fikk følelser for han, men det var fordi vi var med hverandre ganske ofte en periode på 2-3 mnd, og det var ikke bare sex vi fant på. Nå har jeg tatt avstand fra han de siste 2 mnd, men det tikker fortsatt inn en mld eller to fra han av og til som jeg avviser. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Ingen fikk noe annet enn vennskapelige følelser, vi hadde ikke den rette kjemien ellers. Vi møttes kanskje to ganger i måneden, utover det hadde vi lite eller ingen kontakt. Noen ganger sov vi sammen, først og fremst hvis vi hadde fri, noen ganger dro han/jeg hjem. Vi dro vanligvis hvert til vårt dersom det var arbeidsdag dagen etter. Det ble "slutt" fordi vi begge fikk kjærester. Jeg har det samme med en, vi har ikke noe særlig kjemi ellers, men seksuelt er det helt 100%. Merkelig egentlig.. mens de jeg har super kjemi med ellers, så klaffer det ofte ikke seksuelt.. Men gruer meg alikevel til dagen han finner noen. Anonymous poster hash: 5dbc8...644 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Ja, jeg har vel vært borti det...tror egentlig det bare ble sånn tilslutt uten at vi hadde en muntlig avtale. Jeg fikk følelser for han, men det var fordi vi var med hverandre ganske ofte en periode på 2-3 mnd, og det var ikke bare sex vi fant på. Nå har jeg tatt avstand fra han de siste 2 mnd, men det tikker fortsatt inn en mld eller to fra han av og til som jeg avviser. Det er bra du klarer å avvise det da, ikke alle som hadde klart det. Er lett å tenke at han må jo like deg en del siden han vil fortsette å treffe deg, selv om det kun er for sengekos.. er det som er farlig:/ Anonymous poster hash: 5dbc8...644
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Skjedd mange ganger. Er tydeligvis en mer egnet pulevenn enn kjæreste, og vet ikke helt om jeg liker det. Men har du selv blitt med på det eller har du blitt lurt til å tro at de var ute etter noe mer? Anonymous poster hash: 5dbc8...644
Okapi Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 Men har du selv blitt med på det eller har du blitt lurt til å tro at de var ute etter noe mer?Anonymous poster hash: 5dbc8...644 Ikke lurt, bare skuffet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå