Gå til innhold

Overlykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ganske tidlig bestemt at foreldrene våre skulle betale for bryllupet. Eneste jeg og mannen skulle betale var klærne våre og hotellet.

Gikk lenge og bekymret meg over at det skulle bli skrekkelig dyrt. Mine foreldre har IKKE mye penger, og jeg var utrolig lei meg for at jeg ikke fikk lov til å betale selv (jeg tjener mer enn begge til sammen). Men mamma og pappa ville... Hans foreldre har masse penger, så....

Har egentlig ikke fått vite noe særlig om hvor mye ting kosta og slikt, men i går fikk jeg endelig vite sluttsummen. 17.000 kr for middag til 60 stk, lokale, blomster, servering, musikk etc...

Gjett om jeg ble glad!!! Dette var jo myyyye mindre enn antatt. Og summen betales da etter hvor mange gjester fra hver side. Jeg er utrolig glad. Ville bare dele det med dere...

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Jøsses - det var det en meget bra sum ja!!!

Hvordan dere har klart å få det til så billig, er jo et godt spørsmål??

Kjempe flott at det ikke ble dyrere da hvertfall!!

Og dette er inkl. alkohol også eller?

Skrevet
:o

Jøsses - det var det en meget bra sum ja!!!

Hvordan dere har klart å få det til så billig, er jo et godt spørsmål??

Kjempe flott at det ikke ble dyrere da hvertfall!!

Og dette er inkl. alkohol også eller?

Jupp, alkohol også, masse vin til maten og fri "bar" etterpå...

Nå skal det jo sies at vi har tatt noen turer over grensa og handla inn da... Og min svigermor har omtrent kun handla inn ting som har vært på tilbud og slikt. Ikke alltid kjøpt det dyreste. Og så fikk vi jo noen kaker av tanten min... Bryllupskaka kjøpte vi for 900 kr (2 etg), og blomster til dekorasjon (maaaange roser) ble handla inn og pruta på hos Våre Nye Landsmenn.

Jeg er superfornøyd, og så glad for at mine foreldre slapp unna med en liten sum. Festen var superbra også. Alle var fornøyde, så... poenget mitt er vel at det går an å få det flott uten å måtte legge altfor mye penger i det. :hoppe:

Skrevet

Wow, gratulerer! Det lønner seg å stå på over lang tid!

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...