Gå til innhold

Tinder bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I det siste har jeg møtt et par gutter på tinder. På tinderbildene ser de mye kjekkere ut. Men når jeg møter dem har de masse hudproblemer i huden osv..

Har du opplved noe lignende at personen ser mye mer finere ut på bilder og ikke så attraktivt i virkeligheten?

Anonymous poster hash: f1398...789
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vanlig at de fleste velger de mest flatterende bildene av seg selv.. Jeg har selv opplevd det med én fyr, han så virkelig ikke ut som den samme som på bildene på Tinder i det hele tatt. Bildene må ha vært fra han var mye yngre for det første og han hadde lagt på seg en del siden den gang.. 

Anonymous poster hash: b3635...b3f
  • Liker 2
Skrevet

Hvor skulle de ellers hatt hudproblemer?

• Liker 2
Skrevet

Hei

I det siste har jeg møtt et par gutter på tinder. På tinderbildene ser de mye kjekkere ut. Men når jeg møter dem har de masse hudproblemer i huden osv..

Har du opplved noe lignende at personen ser mye mer finere ut på bilder og ikke så attraktivt i virkeligheten?

Dette gjelder vel en god del kvinner i den virkelige verden også, bare at de skjuler problemene bak et lag med sminke. Da merker man det ikke før man plutselig våker opp siden av denne kvinnen.

• Liker 2
Gjest EspenAskeladd
Skrevet (endret)

Menn har gjennomsnittlig bedre hud, men siden de ikke bruker sminke(for det meste) kan kvinners hud fortsatt gi illusjon om bedre hud. Bruker ikke du sminke?

EDIT: Ikke født med bedre, men pga daglig barbering som fjerner dårlig hud

Endret av EspenAskeladd
Skrevet

Menn har gjennomsnittlig bedre hud, men siden de ikke bruker sminke(for det meste) kan kvinners hud fortsatt gi illusjon om bedre hud. Bruker ikke du sminke?

EDIT: Ikke født med bedre, men pga daglig barbering som fjerner dårlig hud

Bruker sminke av og til. Men ikke mye til at jeg ikke gjenkjennes. Kan også godt gå uten sminke, null problem. Men ser ikke så trøtt ut med sminke vettu

-ts

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Bruker sminke av og til. Men ikke mye til at jeg ikke gjenkjennes. Kan også godt gå uten sminke, null problem. Men ser ikke så trøtt ut med sminke vettu

-ts

Jeg går utifra at du kjente igjen fyren og.

Han kan ha brukt sminke på bildet (vet om noen som gjør det), og han kan ha brukt photoshop, evt filter som 70% av jenter bruker. 

Og til spørsmålet ditt, ja jeg har opplevd at de ikke ser like pene ut. Damer er grusomt flinke til å ta selfies.

Skrevet

Det du forteller om har skjedd meg og...

Blitt med et par jenter hjem og dagen etter når sminka er av, ja herregud...

Anonymous poster hash: a6b30...fd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...