AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Hei.. Jeg og samboer vil gå fra hverandre.vi vi begge ha samværet,foreldreansvar,så vi havner vel 50/50 Det jeg lurer på hva er trinnene?hva burde vi starte med? Skal vi kontakte meklingen først,eller ordne separat bosted og alt før vi kontakter dem? jeg jobber for min samboer,han er min sjef. Jeg vil ikke lenger kobbe der,men har oppsigelesestid på 1mnd. Skal jeg skaffe meg jobb først,finne bosted,søke nav støtte, også kontakte familievernkontoret for mekling? Når jeg da har gjort alt dette,vil jo babyen måtte bo hos enten han eller meg imellomtiden vi venter på time til mekling,kan baby bo hos meg?hun er under 1år.jeg ammer ikke,men pumper,slik at hun får morsmelk. hva hvis jeg ikke finner jobb etter endt oppsigelse? Må jeg bo med han helt til jeg finner noe? hvordan går jeg frem,hva gjør jeg først...? og nei,jeg er den som må flytte.for hvis jeg ber han flytte,vil han komme hjem hver dag,fordi han "eier" huset.jeg vil ha en clean break.vi er ikke fiender,men orker ikke å se eller snakke med hverandre lenger. Livet handler mer enn å prøve å komme seg gjennom dagen.Anonymous poster hash: eb400...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå