Gå til innhold

lånarar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir så jævla forbanna på folk som låner ting og som aldri leverer det tilbake.... :kjempesinna:

Har lånt ei skulebok bort til ei venninne for snart 2 år sidan, og har bedt ho om å ta med seg boka kvar gang me skal møtast...men ho gløymer det alltid! Syns at det er ho som bør levera den tilbake, utan at eg skal sleppa å etterlysa den..det er jo berre vanlig folkeskikk!

Nå treng eg virkelig boka, og ho har lagt den att heime, som vil sei i ein anna by. Det er skikkelig dårlig gjort... :fy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en skikkelig bokorm selv, og har mange bøker. Hadde en "venninne" som lånte en bok, men "glemte" å levere den tilbake. Som bokelsker leser jeg mange av bøkene min om igjen flere ganger, og til slutt gikk jeg lei, og spurte om jeg kunne få kr. 250,- av henne. Hun spurte hvorfor, og da sa jeg at jeg ble nødt til å kjøpe igjen den boken hun hadde lånt som jeg aldri fikk igjen... :-?

Effektivt! Jeg fikk tilbake boken, og hun lånte ikke bøker av meg siden. :ler:

Bambi

Skrevet

Be henne sende den til deg- vi har et utmerket postvesen i dette landet.

Skrevet

Nåja, utmerket var kanskje å ta litt hardt i, men ja - vi har et postvesen (som stort sett fungerer). :wink:

Skrevet

Uff ja, hater det, men dersom det er en ting jeg er glad i står jeg på til jeg får den igjen.

Det verste er når man blir uvenner med folk. Har ei eks-venninne som lånte ei bok jeg svært gjerne skulle hatt igjen, men vi har ikke hatt kontakt på nesten tre år, og jeg vil ha minst mulig kontakt med henne, og vet at å få igjen den boka ville ført til så mye styr og ofring fra min side...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...