Gå til innhold

Tiltrekker meg "raringer"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånn bortsett fra min bedre halvdel, så tiltrekker jeg meg raringer. Skikkelige nerder, folk med "problemer i hodet" uten å nevne diagnoser

Folk som ikke skjønner humor eller følelser osv, de forfølger meg

Selv er jeg såkalt høysensitiv av meg, og det føles svært ekkelt å føre samtaler med folk som er det stikk motsatte

Noen av dem har t.o.m blitt stalkere!!! Noen som har en forklaring? Misforstår de "hyggelig" med "jeg elsker deg"?

Anonymous poster hash: db203...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er en høflig,utadvendt og hyggelig person som utstråler toleranse og empati,kan du lett komme til å tiltrekke deg slike mennesketyper.De føler seg sikkert trygge på deg,og er kanskje ikke vant til at folk behandler dem så bra som du kanskje gjør.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres ut som kognitiv bias for meg, du legger kun merke til at det er disse du tiltrekker deg fordi der det du fokuserer på.

Anonymous poster hash: b20a6...a36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid høre at jeg ser iskald ut, og slipper alt sånt i sosiale sammenhenger jeg ikke kjenner alle.

Dvs utenom norske tiggere, de finner meg alltid på gatene, og jeg tar alltid en prat og gir en slant.

Sånt er koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres ut som kognitiv bias for meg, du legger kun merke til at det er disse du tiltrekker deg fordi der det du fokuserer på.

Anonymous poster hash: b20a6...a36

Nei

Anonymous poster hash: 3d622...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en høflig,utadvendt og hyggelig person som utstråler toleranse og empati,kan du lett komme til å tiltrekke deg slike mennesketyper.De føler seg sikkert trygge på deg,og er kanskje ikke vant til at folk behandler dem så bra som du kanskje gjør.

Tja, jeg er vel heller litt motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får alltid høre at jeg ser iskald ut, og slipper alt sånt i sosiale sammenhenger jeg ikke kjenner alle.

Dvs utenom norske tiggere, de finner meg alltid på gatene, og jeg tar alltid en prat og gir en slant.

Sånt er koselig.

Jeg slipper det mye, men raringene finner meg.

Tiggere er jeg livredd for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er vel heller litt motsatt.

Hmmm...merkelig.Kanskje det er noe annet med deg og din personlighet som gjør at de tiltrekkes deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slipper det mye, men raringene finner meg.

Tiggere er jeg livredd for.

alle har jo sitt i en eller annen form vet du, så man møter jo litt av vert uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg Ts og jeg er 40 år. Hele mitt liv har jeg tiltrukket meg raringer og de sier de elsker meg for jeg har beskjedne øyne som de sier.

Alle kommentarene på alle mine bekjentskaper fra mine øvrige omgivelser kunne jeg skrevet en hel avhandling om.Samt alle merkverdige episoder min sensitivitet har brakt meg oppi for ubevisst er det også noe som trekker meg mot alle disse originalene.

Stormfullt liv mao og jeg måtte gå i terapi for å få mer selvhevdelse.Da jeg ble sterk ble jeg heldigvis ikke så interressant for dem lenger og nå har jeg det bedre enn noensinne.

Anonymous poster hash: e61fd...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bortsett fra min bedre halvdel, så tiltrekker jeg meg raringer. Skikkelige nerder, folk med "problemer i hodet" uten å nevne diagnoser

Selv er jeg såkalt høysensitiv av meg, og det føles svært ekkelt å føre samtaler med folk som er det stikk motsatte

Noen av dem har t.o.m blitt stalkere!!! Noen som har en forklaring? Misforstår de "hyggelig" med "jeg elsker deg"?

Like mennesker leker best.

Anonymous poster hash: 759eb...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like mennesker leker best.

Anonymous poster hash: 759eb...c90

Beklager. Jeg er ikke rar på den måten. Men jeg er kanskje hyggeligere meg dem enn andre er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager. Jeg er ikke rar på den måten. Men jeg er kanskje hyggeligere meg dem enn andre er Anonymous poster hash: 3d622...243

Det er jo ikke hva du syns om deg selv som teller, det er jo hvordan andre oppfatter deg.

Anonymous poster hash: 1244b...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sannsynligvis litt eksentrisk selv uten at du vet det.

Anonymous poster hash: 0de8d...d5c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du utstråler sikkert trygghet og vennlighet.Og hvis du vil unngå å tiltrekke deg uønskede personer,så ikke gi øyekontakt!Du må også klare å avvise,og vær bestemt.

Nå er jeg selv glad for de "raringer"jeg treffer.Liker eksentrikere og mer uvanlig folk.Blir så kjedelig med a4-mennesker heele tiden.Ja til et fargerikt fellesskap:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...