Gå til innhold

XENICAL

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har nå fått resept av legen på xenical,har ikke starta med den enda,er litt usikker på om jeg tørr å ta sjangsen på å bruke den,etter å ha lest litt om den rundt omkring... + at det er jo kjempe dyrt! Er det noen her som har noen erfaring med denne? Om det sto til forventningene og hvor mye dere gikk ned av å gå på den?? :roll:

Håper på svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboern har gått ned 23 kg siden jul med Xenical, og det har fungert veldig bra!!

Det du skal være klar over er at det ikke er noen vidunderkur, det er et middel for en trygg og kontrolert vektnedgang.

Du MÅ spise sunt, og kutte så mye ned på fettet som du klarer, samt helst trene litt også...

Han har ikke hatt noen av de problemene som elle skrekk-historiene forteller om, men det skyldes nok nettop at han har vært flink og spist sunt hele tiden.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått resept av legen på xenical,har ikke starta med den enda,er litt usikker på om jeg tørr å ta sjangsen på å bruke den

HEISANN

jeg fikk resept på xenical for ca 1 år siden.. jeg henta bare den ut èn gang siden den var så dyr..(500-600kr) for 24 tabl(tror jeg det var) jeg veide da 90kg og gikk på det i 2-3 uker ca og jeg kjente på klærne at jeg hadde gått ned.. OBS! -> jeg gikk IKKE på noen diett i tillegg.. jeg er svak for sjokolade og godteri så jeg spiste det ganske mye av..(vet at det står at man SKAL ta den med diett)

ULEMPEN var: Dyrt og at det kommer masse(maaasse) knall oransj fett ut av...ja.. rompa.. hele tiden...det VIL du garantert merke, går ikke an å unngå det..

BRA var; at det funker, lett metode å gå ned i vekt på for de som har vanskelig for å tygge på gress og ingenting..

Slik funker den; den skiller ut fettet du har spist..

Hør her; jo mer fet mat du spiser jo mer fett kommer det ut..

ANBEFALES :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ULEMPEN var: Dyrt og at det kommer masse(maaasse) knall oransj fett ut av...ja.. rompa.. hele tiden...det VIL du garantert merke, går ikke an å unngå det..

Dette unngår du ved å spise sund mat med lite fett...

Det er fettet som skilles ut, ergo lite fett inn=lite fett ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått resept av legen på xenical,har ikke starta med den enda,er litt usikker på om jeg tørr å ta sjangsen på å bruke den

HEISANN

jeg fikk resept på xenical for ca 1 år siden.. jeg henta bare den ut èn gang siden den var så dyr..(500-600kr) for 24 tabl(tror jeg det var) jeg veide da 90kg og gikk på det i 2-3 uker ca og jeg kjente på klærne at jeg hadde gått ned.. OBS! -> jeg gikk IKKE på noen diett i tillegg.. jeg er svak for sjokolade og godteri så jeg spiste det ganske mye av..(vet at det står at man SKAL ta den med diett)

BRA var; at det funker, lett metode å gå ned i vekt på for de som har vanskelig for å tygge på gress og ingenting..

Slik funker den; den skiller ut fettet du har spist..

Hør her; jo mer fet mat du spiser jo mer fett kommer det ut..

ANBEFALES :)

Men holdt du vekta etterpå når du ikke fulgte noen form for diett??

Og dietten må følges etterpå også.....

En siste ting....disse tablettene gir bare vekttap inntil en viss grense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg prøvde det bare i 2-3 uker.. det hjalp da... gikk ned nesten 10kg på de ukene.. og da spiste jeg både pizza,burger,sjokolade... men jeg gikk ned 10 kg fordet.. men da var det bra mye fett som kom ut da.. det er som sagt 1 år siden.. og jeg er fortsatt overvektig.. jeg skal til legen ganske snart og få xenical igjen:) og da skal jeg følge dietten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette middelet har jeg aldri hørt om før! Hmm.. Slankepiller? Er det noen kriterier som legen krever før han skriver ut resept? Om du *må* være overvektig, eller om det holder å ha et par kilo for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette middelet har jeg aldri hørt om før! Hmm.. Slankepiller? Er det noen kriterier som legen krever før han skriver ut resept? Om du *må* være overvektig' date=' eller om det holder å ha et par kilo for mye?[/quote']

Du må ha en BMI som tilsier overvekt, så du får det nok ikke hvis du ikke har et seriøst vektproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette unngår du ved å spise sund mat med lite fett...

Det er fettet som skilles ut, ergo lite fett inn=lite fett ut!!

Hva er da vitsen med tablettene :ler:

Gikk på de med lavfetdiett, gikk ikke ned et gram, men hadde konstant illeluktende diare :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tablettene skiller konsekvent ut 30% av fettet du spiser, ergo skal det alltid være en virkning.

I tillegg fungerer tablettene som en motivasjon, og ei "vaktbikkje", som gjør at han ikke spiser så mye fett i "frykt" for bivirkningene.

Det jeg skriver er kun et resultat av personlig erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...