Gå til innhold

Tips flytting med små barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går mot flytting for oss, ikke så langt, men alt skal pakkes og flyttes, samt at nåværende bosted skal gjøres klart for salg. Praktiske tips til denne prosessen når man samtidig har små barn og altså lite tid? Vi har lite mulighet for barnevakt.

Han jobber, jeg er hjemmeværende. Men da har jeg også minstejenta hjemme hele tiden

Anonymous poster hash: db5b4...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er minstejenta da? Vi pakket da junior sov, eller han surra rundt og lekte med avispapir/Pappesker ved siden av oss. Var rett over året da vi flyttet

Skrevet

Hva med klargjøring av nåværende leilighet for visning da? Bør jo være forholdsvist strøkent for leker og renslig.

Anonymous poster hash: db5b4...57c

Skrevet

Vi brukte et par tusen på å få noen til å vaske ut etter oss. Ellers pakket vi to-tre esker hver, hver dag, i et par-tre uker før vi skulle dra. Vips var nesten alt pakket før flyttedagen. Lykke til😄 Husk å kjøpe pappservise og plastbestikk😆

Anonymous poster hash: 4947b...2d9

Skrevet

Vi flyttet med en liten baby. Vi pakket en del på kveldstid mens huns sov. Klær kastet vi i søppelsekker, det tok rundt 30 minutt. Så er det selve flytting og bæring. Litt mer slitsomt. Vi hadde heldigvis barnevakt, men om det er umulig ville jeg betalt noen for å flytte/passe barnet imens. Det må jo være mulig å finne en jente som kan passe barnet rundt/i huset mens dere pakker?

Planlegg og vær effektive. Flytting behøver ikke ta så altfor lang tid.

Anonymous poster hash: 7ce63...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...