Gå til innhold

Noen som vet når det er tilbud på brettspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, er det noen her som vet når det er tilbud på brettspill ?

Vet at notabene bruker å ha, men akkurat nå når jeg har klekket ut gode julegave idéer, så har de ikke tilbud ☺ Er avhengig av å kunne kjøpe julegaver på tilbud, da jeg er student med dårlig råd ☺

Anonymous poster hash: 6f5e1...f7f

Skrevet

Som overskriften sier, er det noen her som vet når det er tilbud på brettspill ?

Vet at notabene bruker å ha, men akkurat nå når jeg har klekket ut gode julegave idéer, så har de ikke tilbud ☺ Er avhengig av å kunne kjøpe julegaver på tilbud, da jeg er student med dårlig råd ☺

Anonymous poster hash: 6f5e1...f7f

De har garantert minst ett 50% tilbud før jul. Så da er det bare å skrive ned hva du vil gi hvem, holde øynene åpne og vente.  Jeg vil gjette på at det nå drøyer en stund - i alle fall til uti september - per nå har de skolesaker de skal bli kvitt, og det skolerelaterte salget varer vel ut måneden...

Og i mellomtiden kan du jo pønske ut andre ikke-spillrelaterte gaver. De aller, aller fleste butikker har salg som er oppe i 30-40% på ett eller annet tidspunkt i løpet av høsten.

Anonymous poster hash: 531d5...aac

Skrevet

Coop obs har 40% på brettspill denne uken.

Anonymous poster hash: 74919...83a

Skrevet

Jeg synes Ark har 50% på brettspill hele året snart. I alle fall hver gang jeg er innom!

• Liker 1
Skrevet

Nordli hadde da jeg var innom i slutten av juli! Da var det 50% på utvalgte spill. 

Skrevet

Men hvorfor er brettspill så vanvittig dyrt? Nesten 1000,- for Bezzerwisser, det er jo helt sykt!

Anonymous poster hash: 623e8...e4c
  • Liker 1
Skrevet

Enig med siste AB...spillene varer jo en stund, men prisene er jo bare helt ville.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...