AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Del Skrevet 20. august 2015 Nærmest over natten ble leppene mine såre og vonde. Jeg har nå i noen dager prøvd olje, og diverse leppomader, men det fungerer ikke. Føles greit når det er på, men gjør ingenting med problemet. Jeg vet ikke hva det kommer av, pleier ikke å ha problemer med leppene. Når jeg tenker meg om kan det ha kommet av en ny leppestift jeg kjøpte i kina. Det var første gang jeg merket det, etter å ha tatt på den leppestiften. Men det var ikke like ille i starten. Kanskje det er en slags kontakteksem? Noen tips til hva jeg kan forsøke?Anonymous poster hash: 4c81d...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg sleit veldig med tørre lepper som hele tiden sprakk og gjorde vondt. Tok Juvederm Voluma (1ml), og jeg har aldri måtte brukt leppomade osv siden! Fikk ikke noe særlig større lepper heller, bare at kanten på overleppa kom mer fram. Anbefaler virkelig Juvederm voluma, for stoffet som er i det gir leppene dine mer fuktighet.Anonymous poster hash: f3fe1...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. august 2015 #3 Del Skrevet 20. august 2015 Vaselin? Har funket knall de gangene jeg har hatt ekstreme munnsår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Del Skrevet 20. august 2015 Ville hørt med de på apoteket. Det finnes en leppomade i USA med litt kortison i, kanskje vi kan ha noe liknende? Ellers er cluet å unngå produkter som inneholder mineralolje eller tilsvarende. Sats på REN sin leppomade eller faktisk shea butter. Apoteket hjelper her også, de har små krukker med loccitane. Anonymous poster hash: 08017...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5 Del Skrevet 20. august 2015 Takk for svar! Jeg tok faktisk på kortison i dag. Er ikke noe bedre enda, men det er vel for tidlig å si. Lurer på om det kan komme av lufta, har begynt på høyskole, og sitter i en forelesningsal med tørr luft. Eller om det er kontakteksem etter den leppestiften...Anonymous poster hash: 4c81d...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. august 2015 #6 Del Skrevet 20. august 2015 Prøv Purelan brystvortekrem som du får kjøpt på apoteket Helt super mot tørre og sprukne lepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #7 Del Skrevet 20. august 2015 Denne ble redninga for meg. Jeg hadde prøvd absolutt alt fra vanlig leppeomade til dyre salver fra apoteket.<br /><br />http://www.lilleborg.no/Produkter/Vaare-merkevarer/Lypsyl/Lypsyl-Active-RescueAnonymous poster hash: 71173...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 20. august 2015 #8 Del Skrevet 20. august 2015 Du kan også være litt dehydrert, så det kan hjelpe å drikke litt mer vann. Jeg får ihvertfall veldig tørre og såre lepper med én gang jeg ikke drikker nok i løpet av et par dager, og da hjelper det å drikke et par glass ekstra vann og smøre leppene med carmex eller mentholatum en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #9 Del Skrevet 20. august 2015 Dersom det er snakk om tørr luft, så bruker jeg bare la leppene være tørre noen dager også tilpasser de seg etterhvert. Har som regel problemet når jeg reiser på en ukes ferie med svigers for di har så tørr luft, går alltid over av seg selv etter noen dager. Jeg bruker aldri noe på leppene Anonymous poster hash: 93d8d...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #10 Del Skrevet 22. august 2015 TS Nå har jeg brukt active rescue fra lypsyl siden i går, og jeg er faktisk bedre!! : hoppe: Anonymous poster hash: 4c81d...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #11 Del Skrevet 22. august 2015 TS Nå har jeg brukt active rescue fra lypsyl siden i går, og jeg er faktisk bedre!! : hoppe:Anonymous poster hash: 4c81d...e8c Så bra at tipset mitt var til hjelp Anonymous poster hash: 71173...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå