AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 noen som har prøvd denne ? funker den? Anonymous poster hash: 85c00...719
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Nei, nei, nei. Fatter ikke at folk er så dumme (unnskyld, men jeg må bare) de går på dette! Hadde dette fungert, tror du ikke forskere, leger etc hadde brukt dette som behandling? Eneste som fungerer er riktig kosthold kombinert med fysisk aktivitet Anonymous poster hash: 82b7d...1dd
Gjest Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 ^ Det h*n sa. Det kan dog hende det er mulig å oppnå en Placebo-effekt, da, men kanskje jeg ødelegger den muligheten ved å påpeke det, nå. Uansett finnes ingen snarveier. Gjør det på gamlemåten og ikke kast bort alle pengene dine på tullete effektløse produkter.
mijaa Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Nei, nei, nei. Fatter ikke at folk er så dumme (unnskyld, men jeg må bare) de går på dette! Hadde dette fungert, tror du ikke forskere, leger etc hadde brukt dette som behandling? Eneste som fungerer er riktig kosthold kombinert med fysisk aktivitet Anonymous poster hash: 82b7d...1dd Dette! Det finnes ingen snarveier til vektnedgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå