Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en gutt 20. Da jeg tok laser hårfjerning på en klinikk i Oslo måtte jeg underskrive en kontrakt med dem, mest sannsynlig hvis ikke man får gode resultater tar de ikke noe ansvar. Nå har jeg tatt i en annen klinikk i Agder og jeg har tatt kanskje 8-10 ganger armer ( og skuldre) men jeg tok med stor mellomrom- da jeg spurte om det spilte noe rolle i begynnelsen om at jeg hadde vært borte 6 Mnd siden min siste behandling for eksempel da sa hun nei. Så lenge du tar 6-8 behandlinger fjernes hår. Hver gang fjernes mer hår.( Første gangen sa hun du trenger kun 2 behandlinger. )Men da jeg tok de siste mente hun at jeg ikke fikk resultater av den grunn at jeg ikke tok hver 4-6 uke laserbehandling . I begynnelsen sa hun 4 uker nå var det 6. Men uansett så sa hun etter en stund 5 behandling eller noe at jeg ikke hadde noe hår på tricepsen og skuldrene fordi maskinen tok nesten ikke noe der, men jeg har like mye hår som jeg alltid har hatt der. jeg føler bare at hårene ble kanskje tynnere, men de er krøllete og lange 1-3 cm på armene. Siden jeg ikke skrev noe kontrakt er det mulig å si at jeg er veldig skuffa over resultatene. Jeg tok også laser på brystet med det utgangspunktet at min sensetiv bryst skulle tåle hårfjerning noe den ikke gjør bare fører til kviser og irritert hud i en lang stund. Kan jeg klage , eller gjøre noe som helst via en advokat? Snakk om 20-30 000 kroner. Laseren var alexandrita eller noe liksom den beste.

Endret av Qwert123
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke du kan klage, laser virker jo forskjellig fra person til person og jeg tror ingen kan forutsi resultatet 100%.

Selv om du muligens har fått noe dårlig/mangelfull informasjon så må du ikke glemme din egen undersøkelsesplikt heller ;)

Endret av LeneXCII

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...