AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 La meg understreke: jeg er ikke opptatt av å få masse "liker" og kommentarer på mine ting. Men seriøst, hvorfor er folk så falske? Er litt aktiv i noen grupper og ser at det er veldig stor forskjell på hvem som får flest "liker" på sine ting. Man kan skrive omtrent nøyaktig det samme som en annen person, og så får den ene personen tre ganger så mange "liker" enn den andre, bare fordi den personen kanskje er bedre likt, kanskje kjenner flere av de andre medlemmene irl osv. Hva med å like innhold, og ikke bare se på hvem som har lagt ut dette? Og så har vi de gamle, kåte, desperate mennene da, som konsekvent bare liker det som damer legger ut, og aldri det som menn legger ut. Innholdet kan være omtrent det samme. Jeg kan skrive at jeg liker pizza (eksempel, har aldri vært noe tema) og få null "liker" fra disse gamle gubbene. Så er det en dame som skriver at hun liker pizza. Boom, ørten idiotiske menn som "liker" dette bare fordi det var en dame som skrev det. Har også de mennene som snakker om at kvinnen er det sterkeste kjønn og hele den regla der. Hvorfor så desperat? Må man virkelig gjøre seg selv så liten? Er det virkelig verdt å skrive dette, bare i håp om at dette skal gi poeng hos noen enkle damer? Anonymous poster hash: 80b8f...4e0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Et konkret eksempel. En person la ut en Youtube-video, og en annen person la ut "del 2" av videoen. Ca 10 liker på første videoen, bare 1 liker på del 2. Og det er bare den personen som la ut del 1 som har likt del 2. Anonymous poster hash: 80b8f...4e0
Honey Dew Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 (endret) Det er vel bare sånn. Disse grisete mannfolkene kan en jo bare blokkere. Endret 21. august 2015 av Honey Dew
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå