Gå til innhold

laser i ansiktet mot røde merker og sprengte blodkar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er deprimert og lei av røde flekker og sprengte blodkar i ansiktet. Hvilken behandling har noen god eller kjempe bra resultat av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er deprimert og lei av røde flekker og sprengte blodkar i ansiktet. Hvilken behandling har noen god eller kjempe bra resultat av?

Røde merker vil gå bort av seg selv etter en stund, usikker på om laser fungerer på dette. Men på sprengte blodkar er laser den beste behandlingen. Har prøvd selv og anbefaler det på det varmeste.

Skrevet

Takk for svar :-)Hvilken type laser tok du ? :-)

Skrevet

Vet du, det er jeg ikke sikker på. Sannsynligvis en såkalt PDL-laser, ganske standard for å fjerne sprengte blodkar. Ingen bivirkninger bortsett fra litt rødhet :)

Skrevet

Er de røde merkene pga  for mye sol?

Anonymous poster hash: 5f962...744
Skrevet

Røde merker etter kviser. Har tatt isotretinoin. Og små sprengte blodkar her og der tett i tett. Ser ut som lyserosa utslett.Eller ipl laser? Hvor mange omganger tok du laser?

Skrevet

Røde merker etter kviser. Har tatt isotretinoin. Og små sprengte blodkar her og der tett i tett. Ser ut som lyserosa utslett.Eller ipl laser? Hvor mange omganger tok du laser?

Enten var det PDL eller IPL, er ikke helt sikker. Begge fungerer. Jeg tok bare en behandling, men jeg hadde ikke så mye.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Husker du hvor lenge etter at du tok laser at reultatet kom?

Skrevet

Husker ikke nøyaktig, men jeg mener at de første dagene blir huden litt gråbrun, men det går bort ganske fort. Etter det var det helt fint. Har fått et nytt sprengt blodkar, så jeg må ta ei runde til.

Skrevet

Skal til hudlege neste uke selv å snakke om bla. fjerning av sprengte blodkar. Egentlig skal jeg dit for noe annet, men så på prislisten av sprengte blodkar bare kostet 500-700 kr å fjerne med laser så da tenkte jeg å investere i det samtidig :)
Du finner masse treff om du googler "sprengte blodkar laser"

Anonymkode: 328c4...bd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...