Gå til innhold

Hvorfor vil ikke barnets mor hilse på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Jeg har en samboer og vi har barn sammen, han har også en sønn fra før. Jeg har kjent hans sønn i 2 år. Min samboer og mor til barnet har delt omsorg. Barnets mor ungår å hilse på meg. Hun ungår å møte min om jeg er til stede. Hun vil heller ikke at jeg skal ta i mot hennes sønn når han kommer til oss, hvis min samboer ikke er hjemme til avtalt tidspunkt kjører hun heller noen ekstra runder for at han skal ta i mot sønnen og ikke jeg. Hun spør veldig mye om meg på telefonen når de prater sammen. Hun spør om samboer elsker meg, om det går bra med oss og slike ting. Hun vil heller ikke at min samboer skal møte hennes samboer, altså min stesønn sin stefar. Når jeg fødte mitt barn kom stesønn med masse gaver til baby som moren hans hadde kjøpt. Jeg sendte en takkemelding til henne. min samboer forteller meg også at hver gang han møter henne så er hun dristig kledd..mye utringning med pupper presset opp i halsen og slike ting. Han mener selv at hun prøver å vise seg frem for han. Jeg hadde håpet litt på å få kontakt med henne. min samboer er veldig glemsk når det kommer til å gi mor viktige beskjeder. Angående sykdom, skift i barnehagen, uhell og slike ting. Det hadde vært så fint å kunne sende hun en melding å gi viktige beskjeder. Hva tror dere er grunnen til at hun ikke vil ha kontakter meg? Får ikke til å bruke avsnitt med denne mobilen..beklager!

Anonymous poster hash: 88021...5c6

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Høres kinkig ut. Var det din samboer som slo opp med henne i sin tid?

Kanskje hun egentlig ikke er over ham, bare at hun ikke tør å innrømme det?

Kanskje du kunne prøvd å skrive en e-post til henne for å lufte ting litt for henne? Fortelle henne hvordan du har det? Dere kommer jo sannsynligvis til å måtte møte hverandre jevnlig i mange år fremover. 

Skrevet

Sært at hun holder på sånn siden hun har samboer selv.

Anonymous poster hash: 0cb19...2a0

• Liker 2
Skrevet

Hun har vel sine grunner. Det at din samboer mener at hun gjør seg til for han når han treffer hun er jo en subjektiv oppfatning. Og menn har faktisk en tendens til å ta alt som et tegn på interesse, bare du gir blikk kontakt så er du helt på knærne liksom. Hadde en eks som var sånn, var ikke måte på eksen hans som var så interessert i han, flørtet og gjorde seg til, osv. Dette var jo overhodet ikke sant, hun ville jo helst ikke ha noe med mannen å gjøre men hadde ikke noe valg pga. barnet. Dette fikk jeg jo vite i ettertid, selvsagt.

Anonymous poster hash: 18e0b...0ce
  • Liker 6
Skrevet

Høres kinkig ut. Var det din samboer som slo opp med henne i sin tid?

Kanskje hun egentlig ikke er over ham, bare at hun ikke tør å innrømme det?

Kanskje du kunne prøvd å skrive en e-post til henne for å lufte ting litt for henne? Fortelle henne hvordan du har det? Dere kommer jo sannsynligvis til å måtte møte hverandre jevnlig i mange år fremover.

Hei! Ts her! Nå har jeg bare hørt min samboers versjon. Han slo opp med henne for at han fant ut at hun var utro. Hun poserte naken på webkamera, hadde andre menn hjemme hos seg når han var på jobb, lagret nummeret til disse mennene under navnet til venninner på telefonen og slike ting. Min samboer er en god mann men etter jeg har blitt ordentlig kjent med han så har han noen veldig egoistiske sider og et temprament som en italiener i blant. Det kan være vanskelig å takle. Så jeg tenker nok at det kunne være vanskelig for henne til tider også.

Jeg har tenkt tanken på å skrive en melding eller Mail men jeg vil på en måte ikke tråkke på hennes grenser. Men samtidig tror jeg det hadde vært bra for sønnen sin del.

Skrevet

Hei dere! Jeg har en samboer og vi har barn sammen, han har også en sønn fra før. Jeg har kjent hans sønn i 2 år. Min samboer og mor til barnet har delt omsorg. Barnets mor ungår å hilse på meg. Hun ungår å møte min om jeg er til stede. Hun vil heller ikke at jeg skal ta i mot hennes sønn når han kommer til oss, hvis min samboer ikke er hjemme til avtalt tidspunkt kjører hun heller noen ekstra runder for at han skal ta i mot sønnen og ikke jeg. Hun spør veldig mye om meg på telefonen når de prater sammen. Hun spør om samboer elsker meg, om det går bra med oss og slike ting. Hun vil heller ikke at min samboer skal møte hennes samboer, altså min stesønn sin stefar. Når jeg fødte mitt barn kom stesønn med masse gaver til baby som moren hans hadde kjøpt. Jeg sendte en takkemelding til henne. min samboer forteller meg også at hver gang han møter henne så er hun dristig kledd..mye utringning med pupper presset opp i halsen og slike ting. Han mener selv at hun prøver å vise seg frem for han. Jeg hadde håpet litt på å få kontakt med henne. min samboer er veldig glemsk når det kommer til å gi mor viktige beskjeder. Angående sykdom, skift i barnehagen, uhell og slike ting. Det hadde vært så fint å kunne sende hun en melding å gi viktige beskjeder. Hva tror dere er grunnen til at hun ikke vil ha kontakter meg? Får ikke til å bruke avsnitt med denne mobilen..beklager!

Med all respekt, jeg forstår godt barnas mor!

Anonymous poster hash: a478d...47f

Skrevet

Hva tror dere er grunnen til at hun ikke vil ha kontakter meg?

Får ikke til å bruke avsnitt med denne mobilen..beklager!

Grunnen kan jo være hvordan din mann tolker alt hun gjør. Det er jo helt merkelig at dere to skal snakke henne ned på denne måten. Det kan være noe hun merker. Hvordan vet du at hun har spurt han om slike ting på telefonen? Forteller han alt til deg, eller spør du? 

Forresten, for å få avsnitt på mobilen trykker du på denne: 

Anonymous poster hash: 9a105...876

post-37809-0-91420100-1440028734_thumb.j

Skrevet

Kan det være din samboer som ikke vil dere skal ha kontakt, og derfor sier til dere begge at ingen av dere vil prate med den andre?

Eksen min var fæl til å komme med slike løgner overfor familien hans, for hadde de hatt kontakt med meg og barna hadde de jo fått vite at han det var han som drenerte samvær, ikke jeg som nektet som han fortalt de..

Hadde sendt henne en mail, det verste som kan skje er vel at hun ikke svarer?

Skrevet

Grunnen kan jo være hvordan din mann tolker alt hun gjør. Det er jo helt merkelig at dere to skal snakke henne ned på denne måten. Det kan være noe hun merker. Hvordan vet du at hun har spurt han om slike ting på telefonen? Forteller han alt til deg, eller spør du?

Forresten, for å få avsnitt på mobilen trykker du på denne:

Vi snakker ikke dritt om hans mor. Det med utroskapet fortalte han meg i starten i forholdet. Akkurat som at jeg fortalte min samboer hvorfor mitt forrige forhold ikke fungerte. Det er en helt normal ting å prate om når man er i et forhold. Han forteller det til meg noen ganger hva de prater om. Har det noe med meg å gjøre får jeg vite det. Jeg spør ikke mye. Kanskje bare sånne type ting " sa Ingrid noe om at Petter måtte ha med seg skift?" Eller " sa Ingrid noe om at Petter fortsatt er syk?" Eller " har dere funnet ut hva dere skal gjøre med Petter sin bursdag? "

Skrevet

Hun har vel sine grunner. Det at din samboer mener at hun gjør seg til for han når han treffer hun er jo en subjektiv oppfatning. Og menn har faktisk en tendens til å ta alt som et tegn på interesse, bare du gir blikk kontakt så er du helt på knærne liksom. Hadde en eks som var sånn, var ikke måte på eksen hans som var så interessert i han, flørtet og gjorde seg til, osv. Dette var jo overhodet ikke sant, hun ville jo helst ikke ha noe med mannen å gjøre men hadde ikke noe valg pga. barnet. Dette fikk jeg jo vite i ettertid, selvsagt.

Anonymous poster hash: 18e0b...0ce

Haha, kan jo være sant det. Jeg har ikke noe i mot moren å jeg syns hele greia med at hun på en måte viser seg frem virker litt merkelig.

Skrevet

Med all respekt, jeg forstår godt barnas mor!

Anonymous poster hash: a478d...47f

Hvorfor forstår du en sånn oppførsel?

Anonymous poster hash: 6cee3...808

Skrevet

Kan det være din samboer som ikke vil dere skal ha kontakt, og derfor sier til dere begge at ingen av dere vil prate med den andre?

Eksen min var fæl til å komme med slike løgner overfor familien hans, for hadde de hatt kontakt med meg og barna hadde de jo fått vite at han det var han som drenerte samvær, ikke jeg som nektet som han fortalt de..

Hadde sendt henne en mail, det verste som kan skje er vel at hun ikke svarer?

Samboer har invitert både hun og hennes nye samboer på saker og ting som har med barnet å gjøre. Han har også sagt på telefonen at kanskje jeg å hun kunne få litt kontakt siden han ikke husker alt som skal gjøres og følges opp. Jeg har vært tilstede noen av de gangene han har sagt det. Han har ikke noe i mot å møte hennes nye samboer.

Skrevet

Kanskje hun rett og slett ikke er helt komfortabel med situasjonen? Det er ikke alle som vet helt hvordan de skal takle nye partnere selv om de må samarbeide med eksen. Og istedetfor å lage masse drama (som vi får mange nok eksempler på her inne gitt...) ønsker hun å bare forholde seg til din samboer. Så lenge samarbeidet fungerer er det egentlig ikke så mye å gjøre med det. Men har du spesiell informasjon kan du sikkert sende henne en sms eller mail som foreslått, bare ikke forvent et svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...