SaKT Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jeg har en leilighet i huset mitt som jeg leier ut. Leiligheten er mindre enn den delen jeg bor i, så derfor er det også skattefri inntekt. Jeg har tanker om å kunne leie ut leiligheten til turister i sommerhalvåret og da kan muligheten for inntjening komme langt over det jeg tjener på vanlig utleie per måned. er det noen regler eller hake ved dette siden leiligheten i utgangspunktet er skattefri? eller er det "endeløs inntjening" uten å måtte betale skatt uansett siden leiligheten er mindre enn den delen jeg bor i? noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Så lenge den er mindre enn 50% av totale boligen har det ingenting å si Anonymous poster hash: a35c9...86a
Labbetussen Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Så lenge du har folkeregisteret adresse i største delen av huset kan du leie ut for 100.000 i uka om du vil..
SaKT Skrevet 19. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2015 den er mindre enn 50% av den totale boligen og jeg bor i den største delen fast. så det er jo veldig positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå