AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Har invitert med daten på konsert /festival ute. Men hva skal jeg ha på meg? Trenger sårt tips. Vil gjerne være laidback og feminin.. Pliis hjelp..Anonymous poster hash: c264b...534
Tibbie Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Hvordan er det der? Er det á la på torget der det er benker ol.? Eller er det i en park der dere må sitte på bakken? Hvilken musikk er det? Er det rolig jazz, eller er det musikk som byr på dans og hopping? Her tenker jeg skotøy. Med mindre det er på torget og det ikke vil bli noe dansing, så går du i flate sko. Ikke joggesko! Sneakers eller boots er fint og praktisk Ellers er det lurt å se an været. Det blir sikkert kjølig på kvelden, men alle klær du tar med deg må du bære på. Så dropp regnjakka og kjøp heller en sånn enkel engangskåpe du kan ha i veska/pengboka. Trenger du inspirasjon kan du bruke Pinterest.com og søke på Coachella Men husk at festivaltemperaturene der er sikkert ikke det samme som de der du er om festivalen dere skal på er i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå