AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jeg brukte BH før fordi alle andre jenter gjorde det og fordi det er normalt. Senere tid sluttet jeg å bruke BH fordi jeg ser virkelig ikke vitsen med det. Bh'ne sklir gjerne opp for jeg har ikke noe å fylle de opp med, og selv A cup er alt for stort... jeg var dum og prøvde å kjøpe push-up bh engang fordi jeg hadde hørt at det skulle hjelpe "små pupper" å se større ut.. men jeg har jo ingenting og pushe opp, jeg kan ikke få kløft engang Så er det flere som har det slik? og dropper dere som er flatbrystet BH? For jeg ser virkelig ikke vits med BH om en ikke har noe å fylle opp med som meg, og jeg er over 20 år og vet godt at frontpartiet mitt aldri kommer til vokse mer. Men bruker BH når jeg bruker ettersittende topper, ikke fordi jeg har lyst til å bruke det, men synes de små fettkulene er så fæle med litt trange topper/gensere. Finnes det en annen løsning når en bruker ettersittende topper, eller er BH'r da det eneste alternativet? Går Forresten stort sett i bare vide gensere til vanlig osv, så da merker ingen at jeg ikke bruker BH. Anonymous poster hash: 2598b...74f
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Du kan jo kjøpe en sånn BH-topp. Det ser bedre under gensere.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Har ikke veldig små bryster selv, men ikke store som behøver mye støtte heller, og bruker mye spileløse BH'er. Blonder med stoff innerst og andre typer, da ser det bedre ut med stramme topper også samt ikke noe synes gjennom, samt jo veldig mye mer behagelig å gå med enn vanlig BH. Anonymous poster hash: 0a4ca...14c 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Du kan jo kjøpe en sånn BH-topp. Det ser bedre under gensere. Hvordan ser sånne ut egentlig? og er vel ikke slike som sklir ned? har problemer med at tubetopper stadig vekk sklir ned Anonymous poster hash: 2598b...74f
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Hvordan ser sånne ut egentlig? og er vel ikke slike som sklir ned? har problemer med at tubetopper stadig vekk sklir ned Anonymous poster hash: 2598b...74f Nei, de vil ikke skli ned, de har stropper.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Jeg har overhodet ikke pupper, men jeg går med sånne bhtopper fra Cubus, for at ikke brystvortene mine skal synes. De sklir ikke ned på meg, jeg kjøper s selv om jeg egentlig skulle hatt m, da er den litt trang i 2 dager, men så sitter den perfekt. Kjøper jeg m så sklir den ned. Flere av de fåes også med stropper nå. Anonymous poster hash: 1d329...9f6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 De har masse spileløst på HM og Cubus.Anonymous poster hash: 0a4ca...14c 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Løsningen: Anonymous poster hash: d4ec6...b5d 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Dropper som oftes bh,men skal jeg gå med noe stramt bruker jeg bh uten spiler og polstring fordi jeg bruker sånne silikompadder for å skjule nippelene. Har angst for at de plutselig skal løsne,så da da får jeg litt trygghet ved å bruke den bhen. Anonymous poster hash: e6cce...d02
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 bruker bare bh om nippelsene syns, ja Anonymous poster hash: e8367...6e1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 På LINDEX har de fine BHer og topper for oss med små. Bruker en BH jeg har kjøpt der som ikke har spiler. Anonymous poster hash: 518a5...ff8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #12 Skrevet 20. august 2015 Det er jo ikke noe vits. Gå i det du føler deg komfortabel i. Anonymous poster hash: bd355...f95
metempsychosis Skrevet 20. august 2015 #13 Skrevet 20. august 2015 Jeg er av de mindre bryst-fagre (verken helt flat eller i kløft-klasse, selv med push-up) og bruker kun BH når antrekket og anstendigheten ber om det. Da bruker jeg helst spileløse med trekantform, de utgjør jobben sin uten å innvirke på komforten. Ellers hender det at jeg bruker singlet istedet for BH (hvis plagget tillater det), i passende farge og tettsittende passform kan de helt fint duse ut brystvorter under et plagg som viser "for mye".
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #14 Skrevet 20. august 2015 Takk alle for tips! Får prøve å kikke på klesbutikkene fremover da! Mulig jeg får se etter noe å skjule nipplene med også, de er også ett av problemene mine. TS. Anonymous poster hash: 2598b...74f
Maleficenta Skrevet 20. august 2015 #15 Skrevet 20. august 2015 Det fins jo sånne greier man bare klistrer ovwr brystvortene. Eneste problemet er at limet sotter litt for godt. Vonde å ta av
Minya Skrevet 20. august 2015 #16 Skrevet 20. august 2015 Jeg brukte BH før fordi alle andre jenter gjorde det og fordi det er normalt. Senere tid sluttet jeg å bruke BH fordi jeg ser virkelig ikke vitsen med det. Bh'ne sklir gjerne opp for jeg har ikke noe å fylle de opp med, og selv A cup er alt for stort... jeg var dum og prøvde å kjøpe push-up bh engang fordi jeg hadde hørt at det skulle hjelpe "små pupper" å se større ut.. men jeg har jo ingenting og pushe opp, jeg kan ikke få kløft engang Så er det flere som har det slik? og dropper dere som er flatbrystet BH? For jeg ser virkelig ikke vits med BH om en ikke har noe å fylle opp med som meg, og jeg er over 20 år og vet godt at frontpartiet mitt aldri kommer til vokse mer. Men bruker BH når jeg bruker ettersittende topper, ikke fordi jeg har lyst til å bruke det, men synes de små fettkulene er så fæle med litt trange topper/gensere. Finnes det en annen løsning når en bruker ettersittende topper, eller er BH'r da det eneste alternativet? Går Forresten stort sett i bare vide gensere til vanlig osv, så da merker ingen at jeg ikke bruker BH. Anonymous poster hash: 2598b...74f Jeg må ærlig innrømme at jeg misunner deg litt fordi du kan gå uten bh uansett hva du skal. Med 3-4 kilo brystvev og 70F er det så og si umulig å bruke noe som helst annet enn balconette og helcup spilebh. Spiler er et nødvendig onde for å få støtte nok oppunder de fordømte badeballene. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #17 Skrevet 20. august 2015 Alle burde droppe BH. Anonymous poster hash: dca70...74c 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #18 Skrevet 20. august 2015 åå, jeg er så misunnelig. Mitt tips er sånne fine spileløse bh'er. Eventuelt sånn sports-bh-lignende greier, som ikke strammer like mye selvfølgelig. Eventuelt bare en bandau. Skulle så ønske jeg kunne gå i sånne florlette, blond-bh'er uten spiler. Nyt det :D hilsen 70F som hater å gå med BH. Anonymous poster hash: 0ca15...369 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #19 Skrevet 20. august 2015 Jeg brukte BH før fordi alle andre jenter gjorde det og fordi det er normalt. Senere tid sluttet jeg å bruke BH fordi jeg ser virkelig ikke vitsen med det. Bh'ne sklir gjerne opp for jeg har ikke noe å fylle de opp med, og selv A cup er alt for stort... jeg var dum og prøvde å kjøpe push-up bh engang fordi jeg hadde hørt at det skulle hjelpe "små pupper" å se større ut.. men jeg har jo ingenting og pushe opp, jeg kan ikke få kløft engang Så er det flere som har det slik? og dropper dere som er flatbrystet BH? For jeg ser virkelig ikke vits med BH om en ikke har noe å fylle opp med som meg, og jeg er over 20 år og vet godt at frontpartiet mitt aldri kommer til vokse mer. Men bruker BH når jeg bruker ettersittende topper, ikke fordi jeg har lyst til å bruke det, men synes de små fettkulene er så fæle med litt trange topper/gensere. Finnes det en annen løsning når en bruker ettersittende topper, eller er BH'r da det eneste alternativet? Går Forresten stort sett i bare vide gensere til vanlig osv, så da merker ingen at jeg ikke bruker BH. Anonymous poster hash: 2598b...74f Jeg har ikke svar på det andre du spør om, men jeg kan bekrefte at brystene kan utvikle seg mye (vokse og bli flere størrelser større) etter fylte 20 år. Anonymous poster hash: 9099a...3f3 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #20 Skrevet 20. august 2015 Jeg har D65 og har heller ikke kløft med push-up BH. Det er ikke bare størrelsen det kommer an på, men hvordan puppene sitter på kroppen. Anonymous poster hash: 51db8...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå