AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jeg var på apoteket i går for å kjøpe meg en antipersperant, i og med at det er så varmt om dagen, og jeg går 45 min for å komme meg på jobb. Vanlig deodorant er liksom ikke helt tilstrekkelig etter en slik tur i 28 varmegrader. Trodde først man skulle bruke den som en vanlig deodorant, men så står det på internettet at man skal påføre den 2 ganger i uka, og på grunn av aliminium så skal den påføres på natten, iført tskjorte på da den er etsende, også vaskes bort morgenen etter. Merker jeg blir litt skeptisk. Noen som har erfaring eller tips? Anonymous poster hash: a2836...70d
tørkestativ Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 (endret) Jeg var på apoteket i går for å kjøpe meg en antipersperant, i og med at det er så varmt om dagen, og jeg går 45 min for å komme meg på jobb. Vanlig deodorant er liksom ikke helt tilstrekkelig etter en slik tur i 28 varmegrader. Trodde først man skulle bruke den som en vanlig deodorant, men så står det på internettet at man skal påføre den 2 ganger i uka, og på grunn av aliminium så skal den påføres på natten, iført tskjorte på da den er etsende, også vaskes bort morgenen etter. Merker jeg blir litt skeptisk. Noen som har erfaring eller tips?Anonymous poster hash: a2836...70d Det funker! Jeg brukte aluminiumsklorid. Denne klør en del, men du blir vant til det svettet ikke en dråpe på 4dager stopp 24 er også god, og sen klør ikke, men syns aluminiumsklorid har litt bedre effekt Edit: bør forresten ikke brukes "hele året" da den stopper systemet... Endret 19. august 2015 av tørkestativ
Alkymist Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Jeg bruker aluminiumsklorid som vanlig deo, nesten. Tar bare på bitte litt og en vanlig deo som også inneholder aluminiumsklorid over. Det klødde veldig i starten, men det gikk over. Jo mer man tar på, jo værre blir det. Og man trenger ikke så mye. Det eneste som funker på meg og har ikke hatt noen problemer.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Wow, dette hørtes genialt ut. Kan dere poste bilde av den dere bruker? Anonymous poster hash: ba00c...e72
tørkestativ Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 (endret) Wow, dette hørtes genialt ut. Kan dere poste bilde av den dere bruker?Anonymous poster hash: ba00c...e72 Her er link til den jeg bruker www.google.no/search?q=aluminiumklorid+deo&prmd=im&source=lnms&tbm= isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIgJyDqY22xwIVhiVyCh0aHg-f&biw=360&bih=615#imgrc=H78ABg5vYKtwfM%3A Ta bort eventuelle mellomrom i linken Endret 19. august 2015 av tørkestativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå