AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Vurderer å begynne å designe og sy dameklær.Er utdannet innen design og søm og har en forretningside rundt dette. Er det mest gunstig å åpne en liten nettbutikk via Epla? Eller er det best å åpne en egen selvstendig nettbuktikk? Anonymous poster hash: 1aec2...170
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Hva er betingelsene hos Epla da? De skal ha en viss prosent av salget dersom salget overgår et bestemt beløp. Anonymous poster hash: 1aec2...170
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Du kan også vurdere Etsy, større og internasjonale kunder. Anonymous poster hash: fba0f...f73 1
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 De skal ha en viss prosent av salget dersom salget overgår et bestemt beløp. Anonymous poster hash: 1aec2...170 Ok, Du kan jo også bare lage deg en hjemmeside ut av de her gratis sidene og så få betalt via Vipps. Det er hva jeg planlegger å gjøre med taroten nu, pga jeg regner ikke med å tjene så veldig mye på det, men det er artig å holde på alikevel.
Blå politibil Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Ville brukt etsy istedenfor for epla jeg. Større kundegruppe, det er også flere norike kunder som benytter etsy enn epla. Du Bør helle ikke kimse av å bruke finn, face og instagram. Jeg produserer og selger selv gjennom disse kanalene. Kun hobbybasis da. Bare send meg en pm om du vil. 1
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Hvis man bruker paypal, så kan det være det blir lite penger igjen når både Etsy og PP skal ha sitt.
Cordelia Skrevet 21. august 2015 #8 Skrevet 21. august 2015 (endret) Jeg ville ikke brukt Epla. Det spørs hvor mye du forventer å tjene. Håndarbeid generelt er ikke noen fulltidsinntekt. Epla er bare for hobbysalg. Etsy er nok et bedre forslag i så fall muligens, men jeg tror jeg ville satset selvstendig. Endret 21. august 2015 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Start EK, nettsted og facebook gruppe som liten markedsføring, men for alldell ikke slutt i jobben din Bruk det som hobby ved siden av jobb Anonymous poster hash: ff3cb...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå