AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jeg fikk skattebegrensning tidligere iår som ble brukt opp på gjeld og div. Etter dette fikk jeg oppsigelse av utleier fordi han vil ta i bruk boligen selv. Utleieprisene har gått opp slik at jeg må opp med mer om jeg skal finne meg noe. Da blir jeg nødt til å søke om bostøtte. Jeg lurer på dette: Kommer jeg til å få avslag fordi jeg fikk skattebegrensning? Eller har skattebegrensning ikke noe med bostøtte å gjøre? Anonymous poster hash: 7457f...9fa
Cowboy Lotte Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 (endret) Du får skattebegrensning av lav sats på aap, eller ved lav sats på uføretrygd. Du får mest sannsynlig minstesats AAP og kan da både få skattebegrensning og bostøtte på samme tid. Skattebegrensning går ikke som brutto inntekt. Endret 19. august 2015 av Cowboy Lotte
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Takk Anonymous poster hash: 7457f...9fa
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Har du søkt kommunen din om gunstig lån og tilskudd slik at du får kjøpt deg en leilighet?Anonymous poster hash: 1b87e...677
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Har du søkt kommunen din om gunstig lån og tilskudd slik at du får kjøpt deg en leilighet?Anonymous poster hash: 1b87e...677 Merkelig spørsmål. Anonymous poster hash: 859fe...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå