AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Del Skrevet 19. august 2015 Fra å fortelle meg at han falt for meg. Planlegge vinteren sammen og at jeg etterhvert skulle flytte til han. Så mange komplimanger han ga meg. Alltid klarte han å sette av tid til meg også. Jeg følte meg så trygg på han her. Endelig. Men så ble det helt stille. Hvorfor ikke bare fortelle meg sannheten? Stillheten er helt forjævli Det gnager meg opp... hvor lenge skal jeg pines slik før jeg får noe svar? Og hvordan gå videre når jeg ikke vet hva som har skjedd? Snart tre uker uten svar eller kontakt Anonymous poster hash: 081cb...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Del Skrevet 19. august 2015 Er det sånn at han at han ikke har svart på kontakt fra deg på tre uker? I så fall er de eneste gyldige grunnene at han er kidnappet, sitter fast i en fjellvegg eller er død. Dropp ham og ikke gi ham mer sjanser om han plutselig gir lyd fra seg. Anonymous poster hash: 5b9c6...521 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Del Skrevet 19. august 2015 Klart han må ha en jævli god grunn. Men jeg driter i akkurat det der nå. Nå er jeg mest opptatt av at jeg var så jævli dum som trodde på alt han sa og til og med tilot meg selv for å falle for han. Jeg slet fra før med tillit til menn, men han her stolte jeg faktisk på. Han gjorde ting som tilsa at han faktisk hadde følelser for meg. Han har gjort mer mot meg enn noen annen mann har gjort. Han ofret mye for å treffe meg. Og så bare forsvinne slik? Jeg skjønner absolutt ingen ting. Anonymous poster hash: 081cb...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #4 Del Skrevet 19. august 2015 Okei. Beklager at jeg svarte. Visste ikke at du var så aggressiv. Takk for meg. Anonymous poster hash: 5b9c6...521 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 19. august 2015 #5 Del Skrevet 19. august 2015 Etter tre uker er det bare å innse at han ikke er interessert i noe mer, glemme han og gå videre. Jeg hadde tatt tegninga etter en uke, og avskrevet mannen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Del Skrevet 19. august 2015 Klart han må ha en jævli god grunn. Men jeg driter i akkurat det der nå. Nå er jeg mest opptatt av at jeg var så jævli dum som trodde på alt han sa og til og med tilot meg selv for å falle for han. Jeg slet fra før med tillit til menn, men han her stolte jeg faktisk på. Han gjorde ting som tilsa at han faktisk hadde følelser for meg. Han har gjort mer mot meg enn noen annen mann har gjort. Han ofret mye for å treffe meg. Og så bare forsvinne slik? Jeg skjønner absolutt ingen ting. Anonymous poster hash: 081cb...aee Hva gjorde han for deg, og hva ofret han? Anonymous poster hash: 698e5...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 19. august 2015 #7 Del Skrevet 19. august 2015 Fra å fortelle meg at han falt for meg. Planlegge vinteren sammen og at jeg etterhvert skulle flytte til han. Så mange komplimanger han ga meg. Alltid klarte han å sette av tid til meg også. Jeg følte meg så trygg på han her. Endelig. Men så ble det helt stille. Hvorfor ikke bare fortelle meg sannheten? Stillheten er helt forjævli Det gnager meg opp... hvor lenge skal jeg pines slik før jeg får noe svar? Og hvordan gå videre når jeg ikke vet hva som har skjedd? Snart tre uker uten svar eller kontakt Anonymous poster hash: 081cb...aee Var dere i et forhold og i så fall hvor lenge?Enkelte er bare for feige til å si sannheten og noen ganger får man aldri svar på hva som gikk galt.Det er en klisje,men tiden leger.Det vil bli bedre,uansett hvor vanskelig det er akkurat nå.Skulle ikke forundre meg om han dukker opp igjen senere når du er i ferd med å komme deg videre.Det er så typisk.Men da vet du at han ikke fortjener noe ny sjanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #8 Del Skrevet 19. august 2015 Var dere i et forhold og i så fall hvor lenge?Enkelte er bare for feige til å si sannheten og noen ganger får man aldri svar på hva som gikk galt.Det er en klisje,men tiden leger.Det vil bli bedre,uansett hvor vanskelig det er akkurat nå.Skulle ikke forundre meg om han dukker opp igjen senere når du er i ferd med å komme deg videre.Det er så typisk.Men da vet du at han ikke fortjener noe ny sjanse. Ja det vil gå over. Men akkurat nå er det veldig sårt. Spesielt fordi jeg ikke skjønner hva som skjedde. Vi var klare på at vi var eksklusive, men også at vi ikke ville ha mye tid til hverandre i sommer siden våre planer hver for oss allerede var satt. Men til tross for knapp tid så har han både tatt fri fra jobb og reist langt for å være med meg. Og når jeg var avgårde på ferie langt avgårde, så tok han seg tid til å reise dit for å møte meg. Og nei det var ikke bare for sex Han har reist langt for å være med meg uten å få sex. Anonymous poster hash: 081cb...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #9 Del Skrevet 19. august 2015 Man må bare slutte å stole på folk, gi seg hen eller forvente noe som helst, tror jeg. Dessverre. Anonymous poster hash: 765dd...800 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 19. august 2015 #10 Del Skrevet 19. august 2015 Ja det vil gå over. Men akkurat nå er det veldig sårt. Spesielt fordi jeg ikke skjønner hva som skjedde. Vi var klare på at vi var eksklusive, men også at vi ikke ville ha mye tid til hverandre i sommer siden våre planer hver for oss allerede var satt. Men til tross for knapp tid så har han både tatt fri fra jobb og reist langt for å være med meg. Og når jeg var avgårde på ferie langt avgårde, så tok han seg tid til å reise dit for å møte meg. Og nei det var ikke bare for sex Han har reist langt for å være med meg uten å få sex. Anonymous poster hash: 081cb...aee Med en så merkelig oppførsel (det å bare bli borte etter å ha brukt mye tid på deg slik du beskriver) skal du ihvertfall ikke klandre deg selv for å ha stolt på ham.Høres ut som han har fått kalde føtter,og kanskje er redd for forpliktelse?Har møtt en del slike menn som sier de vil være eksklusive,det er ingen andre enn meg de vil ha,osv..men så,når det er tid for å ta steget helt ut trekker de seg unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #11 Del Skrevet 19. august 2015 Man må bare slutte å stole på folk, gi seg hen eller forvente noe som helst, tror jeg. Dessverre. Anonymous poster hash: 765dd...800 Ja stygt redd for det Ikke noe gøy det heller. Jeg ønsker jo å finne en mann jeg kan stole på. Og jeg har en tendens til å stole på alle inntil det motsatte er bevist... ikke bra for sjela etterhvert det der. Anonymous poster hash: 081cb...aee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 19. august 2015 #12 Del Skrevet 19. august 2015 Ghosting. Søk det opp. Det er kommet for å bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #13 Del Skrevet 19. august 2015 Med en så merkelig oppførsel (det å bare bli borte etter å ha brukt mye tid på deg slik du beskriver) skal du ihvertfall ikke klandre deg selv for å ha stolt på ham.Høres ut som han har fått kalde føtter,og kanskje er redd for forpliktelse?Har møtt en del slike menn som sier de vil være eksklusive,det er ingen andre enn meg de vil ha,osv..men så,når det er tid for å ta steget helt ut trekker de seg unna. Jeg synes dette er mer enn merkelig selv. Har opplevd playere og de med kalde føtter og de har vært lette å gjennomskue. Det snodige er at han har vært så åpen og transparant hele veien. Jeg har fått innblikk i veldig private ting om han. Men jeg har ikke sett han med familie og nære venner, så jeg vet jo ikke. Anonymous poster hash: 081cb...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #14 Del Skrevet 19. august 2015 Ghosting. Søk det opp. Det er kommet for å bli. Tragisk Anonymous poster hash: 081cb...aee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #15 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg synes dette er mer enn merkelig selv. Har opplevd playere og de med kalde føtter og de har vært lette å gjennomskue. Det snodige er at han har vært så åpen og transparant hele veien. Jeg har fått innblikk i veldig private ting om han. Men jeg har ikke sett han med familie og nære venner, så jeg vet jo ikke. Anonymous poster hash: 081cb...aee Bor dere samme sted? Anonymous poster hash: 698e5...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #16 Del Skrevet 19. august 2015 Bor dere samme sted? Anonymous poster hash: 698e5...109 Nei vi gjør ikke det. Så det er jo lett for han å leve et dobbeltliv, fordi det er noen timers avstand mellom oss. Men vi er begge veldig mobile og mye på farten. Anonymous poster hash: 081cb...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 19. august 2015 #17 Del Skrevet 19. august 2015 Tragisk Anonymous poster hash: 081cb...aee Jævlig. Virker som det er det "nye" for unge menn nå for tiden. Feigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #18 Del Skrevet 19. august 2015 Nei vi gjør ikke det. Så det er jo lett for han å leve et dobbeltliv, fordi det er noen timers avstand mellom oss. Men vi er begge veldig mobile og mye på farten. Anonymous poster hash: 081cb...aee Så teit han er. Han kunne i det minste ha sagt hvorfor. Har du spurt han hva som har skjedd? Anonymous poster hash: 698e5...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #19 Del Skrevet 19. august 2015 Jævlig. Virker som det er det "nye" for unge menn nå for tiden. Feigt. Men vi er begge voksne... over 40. Det er noe snodig her. Jeg har fått veldig mye innblikk i hans liv. Aldri vært redd for at jeg skal se meldinger han får osv. Han har liksom vært så tydelig på at han ikke har noe å skjule. Men jeg har ikke møtt hans nære venner. Anonymous poster hash: 081cb...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia123 Skrevet 19. august 2015 #20 Del Skrevet 19. august 2015 Men vi er begge voksne... over 40. Det er noe snodig her. Jeg har fått veldig mye innblikk i hans liv. Aldri vært redd for at jeg skal se meldinger han får osv. Han har liksom vært så tydelig på at han ikke har noe å skjule. Men jeg har ikke møtt hans nære venner. Anonymous poster hash: 081cb...aee Men er jo litt rart at han plutselig forsvinner helt og ikke gir et pip fra seg? Det er jo det ghosting er. Trodde det var mer utbredt blant de på min alder, men kanskje det er mer bredt Trist er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå