AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jeg kom tilfeldigvis over en statistikk som tok for seg hvilket kjønn som oftest ble gravid. Til min store overraskelse var kvinner på topp med hele 100 %. Kan noen forklare meg hvorfor ikke flere menn velger å bli gravid? Anonymous poster hash: eb6ea...663
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 De har nok med ølmagen sin. Anonymous poster hash: bff06...9a7 5
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Jeg kom tilfeldigvis over en statistikk som tok for seg hvilket kjønn som oftest ble gravid. Til min store overraskelse var kvinner på topp med hele 100 %. Kan noen forklare meg hvorfor ikke flere menn velger å bli gravid? Anonymous poster hash: eb6ea...663 Fordi de vil ikke ødelegge figuren sin.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Fordi de vil ikke ødelegge figuren sin. Er dette tilfelle synes jeg det er veldig egoistisk. Ni måneder av livet sitt kan dem vel vie for å skape et nytt liv? Anonymous poster hash: eb6ea...663
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Er dette tilfelle synes jeg det er veldig egoistisk. Ni måneder av livet sitt kan dem vel vie for å skape et nytt liv? Anonymous poster hash: eb6ea...663 Enig, men de er så redde for den der smale midjen sin, men hva har man treningsentere for?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Enig, men de er så redde for den der smale midjen sin, men hva har man treningsentere for? Tror de er minst like redde for rumpene sine, menn skal jo liksom ha smale hofter, det er idealet. Jeg er selv blitt bredere over baken selv etter svangerskap og synes det er ganske leit, tenk deg da hvordan det ville vært for en stakkars mann?!Anonymous poster hash: cedab...171
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Tror de er minst like redde for rumpene sine, menn skal jo liksom ha smale hofter, det er idealet. Jeg er selv blitt bredere over baken selv etter svangerskap og synes det er ganske leit, tenk deg da hvordan det ville vært for en stakkars mann?!Anonymous poster hash: cedab...171 Huff ja, han hadde ikke klart å ta seg av den nyfødte stakkar.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Fordi det er svært smertefullt for dem å føde.
Gjest lipgloss Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Fordi det er svært smertefullt for dem å føde. hihihi ja det hadde ikke vært godt å presse ut en baby ut penis:))
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 Jeg tror jeg så en dokumentar om en mann som ble gravid en gang.. http://static.rogerebert.com/uploads/movie/movie_poster/junior-1994/large_gVNIYeoEoUTz1RPctezwWjVTpvZ.jpg Anonymous poster hash: ec1d4...68f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå