AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Hei.. Jeg har møtt en fyr som jeg har snakket litt med et par ganger, og er nå blitt invitert med på kino. Han er hyggelig og grei, men jeg ser for meg å ha han som venn, ikke noe mer.. Jeg mistenker sterkt at han er ute etter mer enn vennskap. Dum som jeg er takket jeg ja, men nå angrer jeg.. Hva bør jeg gjøre? Avlyse kinobesøket og forklare at jeg ikke er interessert, eller bare bli med? Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 05b29...c3d
Gjest EspenAskeladd Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Åh! Ja det høres hyggelig ut! Skal vi ta med noen venner, så blir vi en liten vennegjeng? Det er koselig ))) :) :) :):)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Du får legge kortene på bordet og si ifra at du ikke er interessert i mer enn vennskap. Jo før jo heller. Anonymous poster hash: 12343...2b1 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Kanskje han også bare er interessert i vennskap? Hvaslags setting kjenner du ham fra?Anonymous poster hash: f4dbe...5ea
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Han går på samme høgskole som meg.. Anonymous poster hash: 05b29...c3d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Han går på samme høgskole som meg..Anonymous poster hash: 05b29...c3d Tja. Det kan jo hende det bare er vennskapelig ment. Foreslå å invitere med flere fra klassen! Anonymous poster hash: f4dbe...5ea
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Du må vel kanskje få gjort det klart for han at du bare vil være venner, så han ikke blir skuffet over at du "plutselig" ikke er interresert. Anonymous poster hash: ff618...66e 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Ja, det er det jeg tenker også, at jeg burde si det til han.. men blir det ikke teit hvis jeg sender han en melding før "kinodaten" og skriver at jeg bare er ute etter vennskap? Eller? Anonymous poster hash: 05b29...c3d
Tibbie Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Han mener det nok som noe mer enn noe vennskapelig. Du trenger bare si pent at "vet ikke helt hva du ser i dette, men bare så du vet det så tror jeg ikke at jeg er ute etter noe forhold for tiden" eller "vet ikke hvorfor du ba meg med ut på kino, men må bare si at jeg ikke er interssert i noe forhold. Men synes det er veldig hyggelig å være her med deg uansett!". Om den siste delen er sant eller ikke, er ikke så nøye. Du bare gjør situasjonen mindre ubehagelig for han Han kommer sikkert til å tenke at han skal prøve å vinne deg over uansett, men du har i hvert fall gjort ditt i å ikke være luremus.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 Ja, det er det jeg tenker også, at jeg burde si det til han.. men blir det ikke teit hvis jeg sender han en melding før "kinodaten" og skriver at jeg bare er ute etter vennskap? Eller? Anonymous poster hash: 05b29...c3d Blir feil å si det i forkant ja. Siden han aldri har omtalt det som en date. Du får bare oppføre deg veldig vennskapelig på kinoen!Anonymous poster hash: f4dbe...5ea
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 Skader ikke å ta en tur på kino. Men om han ber deg ut igjen bør du være tydelig. Anonymous poster hash: 33593...c05
Sannerlig Skrevet 20. august 2015 #12 Skrevet 20. august 2015 Kino er uansett det man er anbefalt av kjærlighetsekspertene å ikke gjøre på første date, så grunnlaget for at du skal kunne få til kun et vennskap er allerede lagt. Kino skal visst fungere slik at man egentlig ikke skaper nærhet. Men det er koselig fordriv, og man kan trenge en venn, så ville anbefale deg at du drar inn setninger som, så koselig at du ba meg med, hyggelig å ha en venn å gå på kino med osv, kanskje han snapper opp hintene? Ellers må du nok se det an, og nok fortelle hvor du står, om han gjør noen fremstøt. Vær grei, klar og tydelig, samt i en vennlig tone, vil han nok forstå. Og kanskje dere tar en øl etter kino, og hvem vet, kanskje fremstår han mer apealing ettervert hehe;)
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #13 Skrevet 20. august 2015 Jeg tror jeg ville avlyst. Dersom du bare "sier ifra" at du kun vil ha et vennskap setter du også ham i en litt vanskelig situasjon. Om han likevel ikke vil gå, hvilket er sannsynlig, blir han tvunget til å avlyse og si "da kan vi droppe det" og indikere at han ikke har noe interesse av dette uten at det blir noe mer - hvilket er helt naturlig, men likevel ikke noe man er så åpen med. Anonymous poster hash: a8b52...09f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå