NullHull Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Jeg setter denne inn her ettersom han jo nåmere er for TV-kjendis å regne: http://www.vg.no/bilderigg/index.hbs?rigg_...d=2431&plass=15 Ser dere likeheten? :o Hun har adoptert sin husbonds berømte trutmunn-mine!. Oh yes, she's got that Trump-face! Hm, kan det ha vært avtalt spill? Eller er det rett og slett smittsomt? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Hehe, de var like ja.. Men æsj, hva ser hun i ham?? :-D
lille mor Skrevet 14. september 2004 #3 Skrevet 14. september 2004 Det er vel silikonet som sprenger, og pluss alle ansiktsløftningene son gjør det umulig med en annen mine. Ikke vet jeg.
Karianne Skrevet 14. september 2004 #4 Skrevet 14. september 2004 De så jo like sure ut begge to... :o
Gjest Lizbet Skrevet 14. september 2004 #5 Skrevet 14. september 2004 Men æsj' date=' hva ser hun i ham?? :-D[/quote'] Det var dette med smaken og baken og ja....husker ikke helt jeg
lille mor Skrevet 14. september 2004 #6 Skrevet 14. september 2004 .. Men æsj' date=' hva ser hun i ham?? :-D[/quote'] Daaa, pengene åf kårs.
Cand alt Skrevet 14. september 2004 #7 Skrevet 14. september 2004 Hensikten er vel å være morsom, men jeg merker meg at alltid er det noen som må henge ut andre. Er det for å hevde seg selv?
NullHull Skrevet 15. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2004 Hensikten er vel å være morsom, men jeg merker meg at alltid er det noen som må henge ut andre. Er det for å hevde seg selv? Selvfølgelig var det kun for å hevde meg selv!!!! Jeg er jo som kjent best i HELE VERDEN noen må jo alltid kverulere.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå