AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Inspirert av en annen tråd. Hva synes du om folk som inviterer til date på steder som egon? Restaurantkjender med dyr og under middels mat. Jeg forventer ikke all verden når en jente ber meg ut på date, men blir jeg invitert på Egon så regner jeg med at jenta ikke bryr seg om mat. Stedet er jo ikke billig så det er ikke pga prisen man inviterer noen til Egon. Altså jeg er ikke for god til å spise på Egon, men ser jo for meg at en som inviterer noen til Egon på date ikke kan lage mat eller bryr seg om hvordan maten min smaker. Blir som med små barn som synes mcdonalds og peppes er best i verden. Anonymous poster hash: 3d102...791 6
Beccy87 Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Er helt enig der. Date på egon ol. er bare greit dersom man er under 18år eller rett og slett ikke bryr seg om god mat. Eller som restaurant alternativ når man har med småbarn fordi 'det er så greit med buffet og da vet vi at alle kan finne noe de liker' 1
Puny Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Åååå så enig date eller ikke foreslår man å møtes på Egon så signaliserer det at man ikke liker god mat. Som du sier dyrt og under middels god mat! 3
Gjest ulvepopcorn Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Vi hadde vår første date på peppes. Veldig spontant fordi vi gikk forbi der, er nå sammen enda
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Synes biffen er god på Egon jeg..... Anonymous poster hash: e7c14...e44 24
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 egon sin mat er himmelsk. Spesielt kylling BLT. Synes det jeg har smakt er godt da Har forsåvidt bare smakt 3 ulike retter der og de var ikke så veldig dyre. Rundt 200lappen. Anonymous poster hash: 573d9...e29 15
wintergirl Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Folk er rett og slett forskjellige. Derfor så mye forskjellig av alt der ute. 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Både Egon og Peppes er uegnet som datested synes jeg, først og fremst fordi det er svært upersonlig. Jeg datet en gang en fyr som foreslod å spise på Mcdonalds. Og det beste var at han med dårlig skjult stolthet sa "og jeg spanderer" Haha. Er ikke nøye på hva man gjør på date, foretrekker å bare ta noen øl elns, men kjederestauranter er kjipt.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Synes det er helt greit, jeg.. Det er jo folkelige restauranter med avslappet stemning, ok mat og menyer hvor alle finner noe de kan like. Er selvfølgelig enig i at det fins bedre mat, men.. Hvis jeg hadde invitert med en mann f.eks. på peppes og han hadde valgt å fokusere på at det fins mye bedre mat andre steder, hadde jeg faktisk fått avsmak. Vi hadde nok ikke passet sammen for å si det sånn. Men vi er jo alle forskjellige, og alle kan ikke passe sammen heller:) i tillegg så er det jo forskjell på hvor avslappet/stivt man liker å ha det på date. Anonymous poster hash: c5307...cd0 15
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Sikkert helt greit på Egon, men hvorfor betale mer for maten enn nødvendig? Finnes flere alternativer som er bedre og billigere. Anonymous poster hash: 33582...f6a
Nevian Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 Har ingenting i mot Egon. Helt grei mat der synes jeg. 9
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 Egon lager god pizza da, og tilbudet deres om "ete så mye du vil", for så og så mange kroner er da ikke dumt som en trivelig og uhøytidelig date. Sitte lenge og snakke og ete. Høres perfekt ut.
Chizue Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 Hva med om byen din bare har Egon som blir regnet som en "finere restaurant" i sammenligning med de andre spisestedene i byen? 16
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Synes det er helt greit, jeg.. Det er jo folkelige restauranter med avslappet stemning, ok mat og menyer hvor alle finner noe de kan like. Er selvfølgelig enig i at det fins bedre mat, men.. Hvis jeg hadde invitert med en mann f.eks. på peppes og han hadde valgt å fokusere på at det fins mye bedre mat andre steder, hadde jeg faktisk fått avsmak. Vi hadde nok ikke passet sammen for å si det sånn. Men vi er jo alle forskjellige, og alle kan ikke passe sammen heller:) i tillegg så er det jo forskjell på hvor avslappet/stivt man liker å ha det på date. Anonymous poster hash: c5307...cd0 Jeg som er TS. Jeg er selvsagt høflig nok til å si noe på daten. Jeg skrev jo at jeg ikke er for god til å spise på restaurantkjeder. Men jeg har ikke tenkt til å ta med en jente på date på Egon slik at jeg er sikker på at hun finner noe hun liker. Er hun for kresen til at vi kan spise på restaurant så er hun ikke min type jente. Det handler jo ikke om at det skal være stivt. Inviterer jenta meg på Egon så tar jeg det for gitt at hun ikke kan lage mat. Egon lager god pizza da, og tilbudet deres om "ete så mye du vil", for så og så mange kroner er da ikke dumt som en trivelig og uhøytidelig date. Sitte lenge og snakke og ete. Høres perfekt ut. Folk er forskjellige, for meg er ikke "spis så mye du vil" det helt store. TS Anonymous poster hash: 3d102...791 3
Sirah Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Jeg hadde blitt glad om jeg hadde blitt invitert med på Egon jeg Der vet jeg at jeg finner noe jeg liker For all del, jeg vet om resturanter med bedre mat. Men står for min del valget mellom Egon hvor jeg vet hva jeg får og en helt ukjent resturant så velger jeg ofte Egon. 3
Wilma89 Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 Hadde ikke tenkt over å bli invitert på date på Egon. De fleste kjenner til det og de fleste finner noe de kan spise der, men selvfølgelig spennende å bli tatt med på noe som ikke er så standard. 5
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #17 Skrevet 19. august 2015 (endret) Folk er forskjellige, for meg er ikke "spis så mye du vil" det helt store. TS Anonymous poster hash: 3d102...791 Mnja, man kan bruke det som en unnskyldning for å sitte ei stund.... Endret 19. august 2015 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #18 Skrevet 19. august 2015 Synes det er et sjamerende bygg(Stavanger) og maten er OK, men ikke mer enn det. Har gått ganske lei av resturanten for å si det sånn. Anonymous poster hash: eb40d...9d9
Gjest O.G. Skrevet 19. august 2015 #19 Skrevet 19. august 2015 (endret) Ok, men serveres det ikke mye godt samme meny på de fleste resturanter om i landet, med mindre man snakker om veldig "status plasser" hvor kuverten er 2000kr + pr mann? Endret 19. august 2015 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #20 Skrevet 19. august 2015 McDonalds dates are the only dates for me. Anonymous poster hash: 1ef95...74b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå