AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Noen som har tips til å få bort det? Små arr etter sår,og et brunt litt stort merke. Er det mulig å få bort disse?Anonymous poster hash: cb51e...7fa
Gjest Angry Man Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Arr er da bare personlighet. Men hvis du på død og liv skal ha de bort får du oppsøke en plastisk kirurg og høre der hva som kan bli gjort. Du får sikkert et bedre svar der enn på kg.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Arr er da bare personlighet. Men hvis du på død og liv skal ha de bort får du oppsøke en plastisk kirurg og høre der hva som kan bli gjort. Du får sikkert et bedre svar der enn på kg. Tull. Man kan kjøpe kremer. Anonymous poster hash: 776ac...c79
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Plastisk kirurgi for å få bort arr og merker. Nei,da beholder jeg dem heller. Tenkte mer på krem eller noe slikt jeg Anonymous poster hash: cb51e...7fa
Arabella Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Tull. Man kan kjøpe kremer.Anonymous poster hash: 776ac...c79 Det kan man. Man kan også slutte å være så selvopptatt at man tror alle andre studerer en så nøye. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Kremer kan ikke få arr til å forsvinne. Kanskje det kan ha en litt dempende effekt når arrene er ferske, men det er vel heller lite trolig. Skal du ha minst mulig synlige arr er det viktig å ikke utsette dem for sollys de første årene. Videre er det viktig å smøre seg med solkrem når man er ute i sola. Anonymous poster hash: d7f17...b41
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Det kan man. Man kan også slutte å være så selvopptatt at man tror alle andre studerer en så nøye. Ja,klart det må jo være derfor jeg vil ha dem bort. Kanskje jeg ikke synes det er pent og lurte helt enkelt og greit om det gikk an å få dem litt mindre synlige.Anonymous poster hash: cb51e...7fa
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Men er det forandring i hudoverflaten eller bare glatt hud med pigmentering? Anonymous poster hash: 2e880...10f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #9 Skrevet 19. august 2015 Men er det forandring i hudoverflaten eller bare glatt hud med pigmentering?Anonymous poster hash: 2e880...10f Det er bare glatt hud med pigmentering.Anonymous poster hash: cb51e...7fa
Arabella Skrevet 19. august 2015 #10 Skrevet 19. august 2015 Ja,klart det må jo være derfor jeg vil ha dem bort. Kanskje jeg ikke synes det er pent og lurte helt enkelt og greit om det gikk an å få dem litt mindre synlige.Anonymous poster hash: cb51e...7fa Du skriver du har små arr etter sår og et (mener du ett?) brunt merke. Hvor synlig kan dette småtteriet være? Hvis du har en velfylt bankkonto, kan du muligens få fikset noe hos en plastisk kirurg, men arr vil det bli uansett.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #11 Skrevet 19. august 2015 Det er bare glatt hud med pigmentering.Anonymous poster hash: cb51e...7fa Vet du hva dette kommer av? Jeg har også noen mørke områder midt på leggene som jeg antar er på grunn av sløv barberhøvel. Visste ikke at jeg måtte ty til plastisk kirurgi for at de skal fade, trodde de gjorde det sakte men sikkert av seg selv. Eller? Anonymous poster hash: 2e880...10f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #12 Skrevet 19. august 2015 Du skriver du har små arr etter sår og et (mener du ett?) brunt merke. Hvor synlig kan dette småtteriet være? Hvis du har en velfylt bankkonto, kan du muligens få fikset noe hos en plastisk kirurg, men arr vil det bli uansett. Nei. Jeg dro til legen med arr på beinet, han skrev ut resept på krem og nå er det borte. Anonymous poster hash: 776ac...c79
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #13 Skrevet 19. august 2015 hva slags krem var det? Anonymous poster hash: febbc...4e9
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #14 Skrevet 19. august 2015 Vet du hva dette kommer av? Jeg har også noen mørke områder midt på leggene som jeg antar er på grunn av sløv barberhøvel. Visste ikke at jeg måtte ty til plastisk kirurgi for at de skal fade, trodde de gjorde det sakte men sikkert av seg selv. Eller? Anonymous poster hash: 2e880...10f Nei,jeg aner ikke. Plutselig var det der,og jeg kan ikke huske hvordan jeg fikk det. Jeg har hatt det brune merket i flere år,så jeg tror ikke det forsvinner på meg i hvert fall. Tviler egentlig at en plastisk kirurg vil begynne å skjære i det eller hva nå enn folk her innbiller seg. Om noe så tipper jeg at laser kanskje kan ta det bort,men jeg bare lurte om det var mulig å få det bort Anonymous poster hash: cb51e...7fa
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #15 Skrevet 19. august 2015 Du skriver du har små arr etter sår og et (mener du ett?) brunt merke. Hvor synlig kan dette småtteriet være? Hvis du har en velfylt bankkonto, kan du muligens få fikset noe hos en plastisk kirurg, men arr vil det bli uansett. Voldsomt så påståelig du var da. Går det ikke an å svare på det jeg spør om enn å diskutere om hvor synlig det er. Helt greit om det ikke er noe å gjøre med,men jeg bare spør. Betyr ikke at det er noe big deal eller noe. Anonymous poster hash: cb51e...7fa
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #16 Skrevet 19. august 2015 hva slags krem var det?Anonymous poster hash: febbc...4e9 Husker ikke navnet, men det brukes på operasjonsarr o.l, hør på apoteket eller med legen din Anonymous poster hash: 776ac...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå