AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Så, flere som er plutselig nysingel her inne? Går inn i fjerde uka nå etter at han gjorde det slutt, og nå klarer jeg å spise litt igjen. Livet føles helt for jævlig mesteparten av tiden, mannfolk er no dritt og jeg har mest lyst å bare bli under dyna og sove til all sorgen er over. Anonymous poster hash: 17cb5...7c5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Så, flere som er plutselig nysingel her inne? Går inn i fjerde uka nå etter at han gjorde det slutt, og nå klarer jeg å spise litt igjen. Livet føles helt for jævlig mesteparten av tiden, mannfolk er no dritt og jeg har mest lyst å bare bli under dyna og sove til all sorgen er over.Anonymous poster hash: 17cb5...7c5 Synes jenter\damer er noe dritt ..ondskapsfulle og ikke til å stole på - derfor så oppsøker jeg dem heller ikke og ber altid om kvittering om jeg skulle treffe på ei i kassen f.eks. Anonymous poster hash: 28843...150
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Jeg ble dumpa i går. Vi hadde bare datet en liten stund, men det var utrolig kjipt likevel. Jeg likte han så godt og følte det virkelig gikk rette veien. I guess not.. vi kommer nok til å støte på hverandre og da vi bor på et mindre sted. Anonymous poster hash: 183bd...af4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Jeg er på ingen måte nydumpa, og har ikke følelser for eksen, men allikevel surt å se at han har funnet seg en ny når jeg ikke har gjort det Måtte bare få det ut et sted, ikke snakk om at noen jeg kjenner får vite at jeg synes det er surt! Anonymous poster hash: d386f...10a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 Ts her! Godt vi er flere i samme bås, av begge kjønn :-) Sommeren er på hell og jeg føler jeg ikke klarer å nyte disse siste sol dagene, går bare og gruer meg til å møte på eksen og nydama, tankene svirrer og alt er bare vondt fortsatt. Mat er omtrent ikke tema enda, og jeg sover dårlig. Hadde vært fint å være bjørn og bare gå i hi til høsten ;-) 2016 blir sikkert bedre!Anonymous poster hash: 17cb5...7c5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Hett tips: bli under dyna til det går over. Anonymous poster hash: ba83c...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå