Gå til innhold

Sytetråd for oss som er nydumpa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, flere som er plutselig nysingel her inne? Går inn i fjerde uka nå etter at han gjorde det slutt, og nå klarer jeg å spise litt igjen. Livet føles helt for jævlig mesteparten av tiden, mannfolk er no dritt og jeg har mest lyst å bare bli under dyna og sove til all sorgen er over.

Anonymous poster hash: 17cb5...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så, flere som er plutselig nysingel her inne? Går inn i fjerde uka nå etter at han gjorde det slutt, og nå klarer jeg å spise litt igjen. Livet føles helt for jævlig mesteparten av tiden, mannfolk er no dritt og jeg har mest lyst å bare bli under dyna og sove til all sorgen er over.

Synes jenter\damer er noe dritt ..ondskapsfulle og ikke til å stole på - derfor så oppsøker jeg dem heller ikke og ber altid om kvittering om jeg skulle treffe på ei i kassen f.eks.

Anonymous poster hash: 28843...150

Skrevet

Jeg ble dumpa i går. Vi hadde bare datet en liten stund, men det var utrolig kjipt likevel. Jeg likte han så godt og følte det virkelig gikk rette veien. I guess not.. vi kommer nok til å støte på hverandre og da vi bor på et mindre sted.

Anonymous poster hash: 183bd...af4
Skrevet

Jeg er på ingen måte nydumpa, og har ikke følelser for eksen, men allikevel surt å se at han har funnet seg en ny når jeg ikke har gjort det :P Måtte bare få det ut et sted, ikke snakk om at noen jeg kjenner får vite at jeg synes det er surt!

Anonymous poster hash: d386f...10a
Skrevet

Ts her! Godt vi er flere i samme bås, av begge kjønn :-) Sommeren er på hell og jeg føler jeg ikke klarer å nyte disse siste sol dagene, går bare og gruer meg til å møte på eksen og nydama, tankene svirrer og alt er bare vondt fortsatt. Mat er omtrent ikke tema enda, og jeg sover dårlig. Hadde vært fint å være bjørn og bare gå i hi til høsten ;-) 2016 blir sikkert bedre!

Skrevet

Hett tips: bli under dyna til det går over.

Anonymous poster hash: ba83c...d8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...