eliassen Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Hei. Jeg var heldig å få kjøpt sko på salg, men så kommer jo problemet. Kjolen er hvit, og skoene i champagne. Har noen her erfaringer med å farge sko?
blyg Skrevet 15. september 2004 #2 Skrevet 15. september 2004 Hei. Jeg farget bryllupsskoene mine (de var ivory) etter at jeg hadde giftet meg. Nå er de mørkeblå, og går utrolig godt til en kjole jeg har kjøpt meg. De ble VELDIG fine!! Det er et sted på Kolbotn i Oslo, som gjør slikt. Ring til Ski brud og bli ny salong, og få info om det der... de fikset det for meg!! Lykke til! blyg
Lullu Skrevet 15. september 2004 #3 Skrevet 15. september 2004 Hei. Jeg var heldig å få kjøpt sko på salg, men så kommer jo problemet. Kjolen er hvit, og skoene i champagne. Har noen her erfaringer med å farge sko? Er nok vanskelig å farge skoene fra champagne til hvit.....? Andre veien går det bra, men å lysne sko har jeg aldri hørt om desverre. Legges i klor kanskje? Uansett - syntes skoene i det hele tatt under kjolen da?
Gjest momseline Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 Dersom skoene er laget i skinn-aktig stoff går det fint an å male dem. Jeg gjorde det med mine stroppesko, og de er like fine etter mange år. Jeg brukte en oljebasert emalje maling som man kan finne i hobbybutikker, den holder meget godt på de fleste overflater. Den er billig og det er lett å blande seg frem til den riktige fargen. Men dersom skoene er laget i et tøy-aktig stoff er dette sikkert ikke den beste løsningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå