Gjest Malificenta Skrevet 19. august 2015 #1 Del Skrevet 19. august 2015 På indiske restauranter serveres gjerne papadums som apetittvekker. Ved siden av serveres gjerne mangochutney og to skåler til. Den ene med noe grønt i og den andre med en hvit saus (ikke raita). Er det noen som vet hva den grønne og den hvite sausen heter og inneholder ? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 19. august 2015 #2 Del Skrevet 19. august 2015 Vet ikke hva den grønne er, men den hvite, kan det være en type mint/myntesaus? Leser at der serveres på mange restauranter ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Del Skrevet 19. august 2015 Vet ikke hva den grønne er, men den hvite, kan det være en type mint/myntesaus? Leser at der serveres på mange restauranter ihvertfall. Hm, jeg synes ofte det smaker mynte av den grønne, jeg. Anonymous poster hash: caac8...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 19. august 2015 #4 Del Skrevet 19. august 2015 Hm, jeg synes ofte det smaker mynte av den grønne, jeg.Anonymous poster hash: caac8...310 Kanskje det er den jeg leste om da, mynte blandet med olje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 19. august 2015 #5 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg har vært borti begge deler. Den hvite tror jeg pleier å være en mintsaus. Den grønne skal være veldig sterk men ikke nødvendigvis mint, men jeg skulle så gjerne hatt noen oppskrifter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Del Skrevet 19. august 2015 Kanskje dette kan være til hjelp? http://simpleindianrecipes.com/chutneyvarieties.aspxAnonymous poster hash: ca09e...abd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 19. august 2015 #7 Del Skrevet 19. august 2015 Åh, tuusen takk, du er gull !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 19. august 2015 #8 Del Skrevet 19. august 2015 Kanskje dette kan være til hjelp? http://simpleindianrecipes.com/chutneyvarieties.aspxAnonymous poster hash: ca09e...abd Lagrer denne i favoritter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå