Gjest Badebuksa Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Betyr det at jeg ikke merker det hvis de ringer (igjen)?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Jeg har blokkert flere selger-nummer, og det kommer ingen ting opp hos meg. De bytter bare nummer og prøver igjen.Anonymous poster hash: 98b78...e8a
Gjest imperio Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Når de ringer så får de opptatt signal tror jeg.. du kan jo legge til ei venninne på avvisning, også ber du henne om å ringe deg også får du vite det. Men, sjekke hvordan du un-blokkere noen først Eventuelt be hun om å blokkere deg.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Jeg har blokkert flere selger-nummer, og det kommer ingen ting opp hos meg. De bytter bare nummer og prøver igjen.Anonymous poster hash: 98b78...e8a Jasså, er de slu og..
Gjest Badebuksa Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Når de ringer så får de opptatt signal tror jeg.. du kan jo legge til ei venninne på avvisning, også ber du henne om å ringe deg også får du vite det. Men, sjekke hvordan du un-blokkere noen først Eventuelt be hun om å blokkere deg. Å, hmm.. Ja, forhåpentligvis tror de at jeg alltid er opptatt Aner ikke hvordan jeg fjerner folk fra avvisningslisten :o
Gjest imperio Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Å, hmm.. Ja, forhåpentligvis tror de at jeg alltid er opptatt Aner ikke hvordan jeg fjerner folk fra avvisningslisten :o Jeg blokkerte folk en gang.. mener det kun kom vanlig opptatt signal, altså beskjed om at telefonen er avslått, opptatt eller uten signal. Også kom det opp i anrop listen, men mobilen lyste ikke opp eller lagde noe lyd. Tekstmeldinger gikk rett i søppel-listen uten noe varsel også.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Jeg blokkerte folk en gang.. mener det kun kom vanlig opptatt signal, altså beskjed om at telefonen er avslått, opptatt eller uten signal. Også kom det opp i anrop listen, men mobilen lyste ikke opp eller lagde noe lyd. Tekstmeldinger gikk rett i søppel-listen uten noe varsel også.Jeg blokkerte folk en gang.. mener det kun kom vanlig opptatt signal, altså beskjed om at telefonen er avslått, opptatt eller uten signal. Også kom det opp i anrop listen, men mobilen lyste ikke opp eller lagde noe lyd. Tekstmeldinger gikk rett i søppel-listen uten noe varsel også.det hørtes behagelig ut.
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Jeg har 4 der med tror jeg, eller 3
TheTeen Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Tror jeg har 10 nummer der. Fåe bare beskjed om at de har prøvd å ringe. Jeg har reservert meg mot telefonsalg, sagt til alle som ringer at jeg ikke er intressert og så blokkert nummeret. Men allikevell fortsetter de å ringe ifra en annet nummer. Faen altså!
Gjest Badebuksa Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 Tror jeg har 10 nummer der. Fåe bare beskjed om at de har prøvd å ringe. Jeg har reservert meg mot telefonsalg, sagt til alle som ringer at jeg ikke er intressert og så blokkert nummeret. Men allikevell fortsetter de å ringe ifra en annet nummer. Faen altså! Er det LOV da? Ha det litt morro med dem da, om de er så frekke. Spør dem ut om privatlivet og lek selger selv. "Du, jeg selger hjemmelaget blåbærvin, du vil ikke kjøpe en pall?" Flate, kjenner jeg kunne vært tilbøyelig til å finne på kreative svar hvis de fortsetter med plagingen.
Honey Dew Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 Jeg var i "krig" med et iherdig firma, som ringte på vegne av et kjent postordrefirma. Hver gang jeg blokkerte nummeret de ringte fra, ringte de fra et nytt nr. Etter å ha holdt på å blokkere nr etter nr fra dette firma, er seieren klar. Jeg vant! Til spørsmålet: De vil få et opptattsignal når de er blokkert. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #12 Skrevet 20. august 2015 Når jeg får slike numre så svarer jeg og spør: Er dette her sånt selge nummer? Svar : Ja, er jeg kommet til ### Jeg,med så sur stemme jeg kan få til: Bare fjern meg fra lista! Jeg skal ikke ha sånt! Hvor har dere fått nummeret ifra?!?! Svar: du deltok på inter.. Jeg: Det har jeg aldri gjort! Slett meg! Svar: Men det er gra.. Jeg bare legger på. Og så blokkerer jeg nummeret. Jeg hører de blir såååå suuuure hahahaAnonymous poster hash: 9a42b...ca0
Sannerlig Skrevet 20. august 2015 #13 Skrevet 20. august 2015 Jeg tar meg alltid god tid til selgere. Snakker langsomt, siklende og sløvt. Ender med at de, etter å ha spurt om de kan få snakke med mamman min fem seks ganger, legger på. gøy:)
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #14 Skrevet 20. august 2015 Må bare si dette, det er faktisk personer som ringer dere. Ekte mennesker, som kanskje ikke har fått noen annen jobb. Levebrødet deres er å høre på dritten dere slenger ut av dere. Å komme hjem etter en lang arbeidsdag med BARE kjeft er faktisk ikke så himla kult det heller... Det GÅR AN å være saklig... At dere blir ringt flere ganger, at de bytter nr osv, er faktisk ikke den som ringer dere sin feil. Skal dere kjefte, kjeft lenger opp i systemet. Ikke på den stakkars studenten som prøver å tjene til smør på brødskiva. Vennlig hilsen telefonselger som faktisk bare gjør jobben sin,og som er i ferd med å totalt miste troa på menneskeheten. Anonymous poster hash: c052e...1e7 2
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #15 Skrevet 20. august 2015 Må bare si dette, det er faktisk personer som ringer dere. Ekte mennesker, som kanskje ikke har fått noen annen jobb. Levebrødet deres er å høre på dritten dere slenger ut av dere. Å komme hjem etter en lang arbeidsdag med BARE kjeft er faktisk ikke så himla kult det heller... Det GÅR AN å være saklig... At dere blir ringt flere ganger, at de bytter nr osv, er faktisk ikke den som ringer dere sin feil. Skal dere kjefte, kjeft lenger opp i systemet. Ikke på den stakkars studenten som prøver å tjene til smør på brødskiva. Vennlig hilsen telefonselger som faktisk bare gjør jobben sin,og som er i ferd med å totalt miste troa på menneskeheten. Anonymous poster hash: c052e...1e7 Telefonselgere er en plage, vi har ikke valgt at dere skal ringe oss! Man burde abonnere på dere først og da få telefoner... 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #16 Skrevet 20. august 2015 Telefonselgere er en plage, vi har ikke valgt at dere skal ringe oss! Man burde abonnere på dere først og da få telefoner... Nytter ikke å si det til den som ringer deg. Be om å få snakke med sjefen isåfall. Anonymous poster hash: c052e...1e7
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #17 Skrevet 20. august 2015 Nytter ikke å si det til den som ringer deg. Be om å få snakke med sjefen isåfall. Anonymous poster hash: c052e...1e7 Har du hatt forbanna folk etter du har ringt dem før? Jeg fikk en for 7 år siden og da ble jeg redd O:
Gjest Peanut Skrevet 21. august 2015 #18 Skrevet 21. august 2015 Men allikevell fortsetter de å ringe ifra en annet nummer. Faen altså! Bør laste ned en app som heter truecaller. :3 Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.truecaller&hl=en iPhone: https://itunes.apple.com/us/app/truecaller-number-search-spam/id448142450?mt=8 Jeg synes den er helt fantastisk. ^^, Har aldri blitt plaget med noe mer, dessuten kan man og legge inn telefonnummer og sjekke hvem som har ringt.
Honey Dew Skrevet 21. august 2015 #19 Skrevet 21. august 2015 (endret) Jeg tar meg alltid god tid til selgere. Snakker langsomt, siklende og sløvt. Ender med at de, etter å ha spurt om de kan få snakke med mamman min fem seks ganger, legger på. gøy:) Kanskje dette trikset kan hjelpe deg... http://www.netfunny.com/rhf/jokes/98/Dec/atnt.html Det høres ihvertfall kjempeartig ut Endret 21. august 2015 av Honey Dew 1
Sannerlig Skrevet 21. august 2015 #20 Skrevet 21. august 2015 Kanskje dette trikset kan hjelpe deg... http://www.netfunny.com/rhf/jokes/98/Dec/atnt.html Det høres ihvertfall kjempeartig ut hahahaa, takk, lo så jeg gråter her : Me: Do you have that friends and family thing because you can never haveenough friends and I'm an only child and I'd really like to have a littlebrother...AT&T: (click) hahaha:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå