AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Ringte politiet, oppga mitt navn og tlfnummer. Fikk oppringning fra politiet (sjekket nr og), der de spurte om jeg hadde ringt. Nei, sa jeg. "Er du ikke "Navn Navnesen"?", jo, sa jeg, men jeg hadde ikke ringt dem. Er det lov? Har en gammel bekjent som har plaget meg, bla.a utgitt seg for å være en fjern slektning jeg ikke visste om osv for å lire meg, en lystløgner som ikke er helt god...Anonymous poster hash: 205a4...b28
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Hva er spørsmålet ditt egentlig, litt vanskelig å lese ut av åpningsinnlegget? Generelt kan jeg si at dette er identitetstyveri, eller hvertfall forsøk på det. Jeg ville sjekket det opp, dvs. få bekreftet tidspunktet der du angivelig skal ha ringt opp og få stadfestet det med dato. Dersom du ikke har oppringt på denne datoen, så anmeld det. Vil kanskje ikke være grunnlag for etterforskning av så lite, men om vedkommende skulle forsøke å bruke identiteten din i andre sammenhenger, så vil det at du allerede har fått registrert et forsøk på identitetstyveri skjerpe mistanken. Anonymous poster hash: 79f03...ecb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Ringte politiet, oppga mitt navn og tlfnummer. Fikk oppringning fra politiet (sjekket nr og), der de spurte om jeg hadde ringt. Nei, sa jeg. "Er du ikke "Navn Navnesen"?", jo, sa jeg, men jeg hadde ikke ringt dem. Er det lov? Har en gammel bekjent som har plaget meg, bla.a utgitt seg for å være en fjern slektning jeg ikke visste om osv for å lire meg, en lystløgner som ikke er helt god...Anonymous poster hash: 205a4...b28 Merkelig at ikke politiet spurte om du ville anmelde dette, for det er helt klart ulovlig å benytte seg av en annens identitet. Anonymous poster hash: 3926a...1d1
Gjest Margit Spat Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 (endret) Ringte politiet, oppga mitt navn og tlfnummer. Fikk oppringning fra politiet (sjekket nr og), der de spurte om jeg hadde ringt. Nei, sa jeg. "Er du ikke "Navn Navnesen"?", jo, sa jeg, men jeg hadde ikke ringt dem. Er det lov? Har en gammel bekjent som har plaget meg, bla.a utgitt seg for å være en fjern slektning jeg ikke visste om osv for å lire meg, en lystløgner som ikke er helt god...Anonymous poster hash: 205a4...b28 Jeg forstår ikke hva du egentlig forsøker å fortelle her Først sier du noe som jeg trodde betydde at du hadde ringt politiet. Deretter sier du at du ikke har ringt politiet. Hva har egentlig skjedd? Endret 19. august 2015 av Margit Spat
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Politiet ser da at vedkommende ikke ringte fra ditt nummer. Anonymous poster hash: dd720...d58
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #6 Skrevet 19. august 2015 Ringte politiet, oppga mitt navn og tlfnummer. Fikk oppringning fra politiet (sjekket nr og), der de spurte om jeg hadde ringt. Nei, sa jeg. "Er du ikke "Navn Navnesen"?", jo, sa jeg, men jeg hadde ikke ringt dem. Er det lov? Har en gammel bekjent som har plaget meg, bla.a utgitt seg for å være en fjern slektning jeg ikke visste om osv for å lire meg, en lystløgner som ikke er helt god...Anonymous poster hash: 205a4...b28 Har vi samme slektning? Anonymous poster hash: 6a771...fdb
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #7 Skrevet 19. august 2015 Jeg forstår ikke hva du egentlig forsøker å fortelle her Først sier du noe som jeg trodde betydde at du hadde ringt politiet. Deretter sier du at du ikke har ringt politiet. Hva har egentlig skjedd? Er mer tydelig hvis du legger overskriften til innlegget. Altså at noen ringe politiet og oppga TS sitt navn osv.Anonymous poster hash: da34c...93a
Cowboy Lotte Skrevet 19. august 2015 #8 Skrevet 19. august 2015 Ja kan tenke meg hvordan det er. Når man er både kjendis, populær og svært interessant så kan jeg bare tenke meg hvor mange som skulle ønske de var meg. Mennesker er fæle...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Jeg forstår ikke hva du egentlig forsøker å fortelle her Først sier du noe som jeg trodde betydde at du hadde ringt politiet. Deretter sier du at du ikke har ringt politiet. Hva har egentlig skjedd? Skrev vel feil, mente at en person ringte politiet og oppga mitt navn. Sa kanskje at de ringte fra en annens tlf, vet ikke, men da jeg snakket med damen sa hun bare ok, og så avsluttet vi samtalen. De stusset ikke over det.Anonymous poster hash: 205a4...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå