AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Ti måneder er hun når hun starter i barnehage. Dette er på vinteren, så lurer på hva man trenger til så små? Hva har de på beina, gode votter osv.? For de får vel krappe selv med snø? Og er det nødvendig med en ny vogn som står i barnehagen? Har en med grått stoff og hvitt skinn - upraktisk? Tar i mot all slags tips.Anonymous poster hash: d54f2...311
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Ingen? Anonymous poster hash: d54f2...311
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Skrevet 19. august 2015 Bhg til mitt barn ga oss en liste over hva som trengs, tror du kan google det også for det har blitt diskutert før. Hvis barnet ikke kan gå ville jeg kjøpt slike "vintersokker" til småbarn, det er som votter til føttene og selges i barnebutikker som babyshop og barnas hus. Hvis det er litt mildere ville jeg kjøpt barnevader til barn i stedet for støvler og regntøy, siden det er lettere å krabbe med. De får nok krabbe selv i snøen, men i bhg her så beveger ikke de minste seg så mye, det er jo ganske tungt for de. En bøtte og spade, og et par runder i huska kan være nok for de. Ulltøy og varme klær er selvsagt et must. Dersom barna sover i vogn ute kan det være greit å kjøpe en ekstra vogn som man ikke er redd for. Bare følg med på finn.no. Dessuten kan du spørre de ansatte hva de anbefaler i løpet av de første dagene, det er ikke krise om ikke alt er på plass første dag! Anonymous poster hash: 3c391...d65
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Vi fikk liste om hva vi skulle ha på sommeren, høsten, vinteren og våren. Spør barnehagen om de har en listen evt. tips?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Bhg til mitt barn ga oss en liste over hva som trengs, tror du kan google det også for det har blitt diskutert før. Hvis barnet ikke kan gå ville jeg kjøpt slike "vintersokker" til småbarn, det er som votter til føttene og selges i barnebutikker som babyshop og barnas hus. Hvis det er litt mildere ville jeg kjøpt barnevader til barn i stedet for støvler og regntøy, siden det er lettere å krabbe med. De får nok krabbe selv i snøen, men i bhg her så beveger ikke de minste seg så mye, det er jo ganske tungt for de. En bøtte og spade, og et par runder i huska kan være nok for de. Ulltøy og varme klær er selvsagt et must. Dersom barna sover i vogn ute kan det være greit å kjøpe en ekstra vogn som man ikke er redd for. Bare følg med på finn.no. Dessuten kan du spørre de ansatte hva de anbefaler i løpet av de første dagene, det er ikke krise om ikke alt er på plass første dag! Anonymous poster hash: 3c391...d65 Tusen takk! Viste ikke at man (kanskje) kan få liste, så får høre med dem Anonymous poster hash: d54f2...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå