AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #1 Skrevet 19. august 2015 Jeg leste endel blogger tidligere men oppdaget i ettertid at jeg følger mye mer på instagram enn på blogg. Er ikke dessuten blogg UT? Anonymous poster hash: ca0b4...3a8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #2 Skrevet 19. august 2015 Instagram. Men leser fortsatt litt blogger som omhandler temaer jeg er interessert i.Anonymous poster hash: add9a...ad1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #4 Skrevet 19. august 2015 Ingen av dem. Foretrekker snapchat. Jeg spør ikke hva du foretrekker. Kan du ikke svare en av dem får du droppe å svare. Du avsporer. Anonymous poster hash: ca0b4...3a8 2
Ferny Skrevet 19. august 2015 #5 Skrevet 19. august 2015 Instagram... Er vel en del bloggere som uansett er vel så aktive på insta som bloggen sin for tiden. Føler det har tatt litt over. Personlig har jeg aldri lest blogger, så like greit at folk flytter seg over på instagram synes jeg da.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Henger?Anonymous poster hash: dcd14...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå