Gå til innhold

Bleke/blonde håret i Bergen, hvem av disse bør jeg gå til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er allerede blond (gyldenblond), men ønsker å bli lysere. Ikke bloggergul, men typ kald lys blondfarge, a la platinablond. Etter litt googling virker det som det er disse frisørene som er flinke på slikt her i Bergen;

Ramsvik

Staal Hår

E.T. Hårstudio

Men hvordan velger jeg? Har du en erfaring du vil dele? Hvordan er prisnivået? Tenker også klippe luggen, muligens litt stuss ellers.

Jeg har frisørskrekk og er "aldri" hos frisøren, siden jeg har blitt misfornøyd nesten hver eneste gang, så synes nesten dette er litt skummelt  :fnise:  :sjokkert: Hjelp!

Nå er det på høy tid med forandring!  :klovn:

Anonymous poster hash: e560c...a0c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Ramsvik. Er også blond, Har vært veldig kald i fargen tidligere(mer solkysset blond nå) og de eneste som har greid å få den fargen perfekt er Ramsvik. Jeg går på Ramsvik Nordås til en som heter Amanda og hun er bare fantastisk flink med håret mitt. 

Anbefaler de på det varmeste :)

Skrevet

Ramsvik er jeg enig i. Har gått til mange forskjellige der og alle har vært supre. Nå går jeg til ei søt jente som er lærling

. Hun er kjempe dyktig. Hun er på lagunen.

Skrevet

Jeg har vært utrolig fornøyd med Digg. Karoline tror jeg hun het. Fin pris også!

Anonymous poster hash: 7ea5b...f3f

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med Ramsvik. Er også blond, Har vært veldig kald i fargen tidligere(mer solkysset blond nå) og de eneste som har greid å få den fargen perfekt er Ramsvik. Jeg går på Ramsvik Nordås til en som heter Amanda og hun er bare fantastisk flink med håret mitt. 

Anbefaler de på det varmeste :)

Ramsvik er jeg enig i. Har gått til mange forskjellige der og alle har vært supre. Nå går jeg til ei søt jente som er lærling

. Hun er kjempe dyktig. Hun er på lagunen.

Takk for svar! :) Holder en knapp på Ramsvik foreløpig da. Ser de har mange salonger rundt i Bergensområdet, er alle like flinke? Bor i sentrum, så det er mest praktisk, men kan selvsagt ta buss et stykke også. Er det bare å booke time, eller bør de se håret først? Det er så kjedelig når frisøren ikke ønsker å gjøre med håret det man selv ønsker..

Jeg har vært utrolig fornøyd med Digg. Karoline tror jeg hun het. Fin pris også!

Anonymous poster hash: 7ea5b...f3f

Jeg har også vært veldig fornøyd med Digg tidligere. Husker ikke hvem jeg har gått til. Men sist var jeg så misfornøyd at det ikke frister å vende tilbake, dessverre. I tillegg hadde frisøren da fått ny tittel som stylist og var derfor dyrere. Likevel gjorde hun en mye dårligere jobb enn tidligere ganger. 

Anonymous poster hash: e560c...a0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...