Gå til innhold

Ønsker å shave av alt håret - Er kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt nydelig hår, men hater å vaske og style det. Jeg ser ingen som har kortere hår enn til skuldrene, og jeg kunne godt tenkt meg å bare shave av alt sammen!

Skal jeg, og hvorfor skal jeg ikke? Skal sies at jeg har et yrke der jeg er jobbens ansikt utad.

Anonymous poster hash: c0565...1ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, jeg vet om en utenom Britney som skinnet seg frivillig; og hun var deperimert på den tiden (eller slet med noe psykisk i hvert fall). For meg blir det der liksom et tegn på mental breakdown.

post-53201-0-52199900-1439978586_thumb.j

• Liker 3
Skrevet

Spørsmålet om du skal fjerne alt hodehår bunner vel mer i om du kan face verden uten et hår på hodet?

Dog finnes det varianter mellom langt hår og ikke noe hår. Jobben eier vel ikke håret ditt?

Anonymous poster hash: 6d44e...bd4

• Liker 2
Skrevet

Jessie J så fantastisk ut når hun gjorde det for veldedighet. Du kan jo donere håret ditt til veldedighet, så har du en 'god' grunn til å gjøre det hvis noen spør :)

• Liker 4
Skrevet

Helt ærlig, jeg vet om en utenom Britney som skinnet seg frivillig; og hun var deperimert på den tiden (eller slet med noe psykisk i hvert fall). For meg blir det der liksom et tegn på mental breakdown.

Ouch, tusen takk for den! Livet går på skinner, ellers takk.

• Liker 3
Skrevet

Jessie J så fantastisk ut når hun gjorde det for veldedighet. Du kan jo donere håret ditt til veldedighet, så har du en 'god' grunn til å gjøre det hvis noen spør :)

God ide!  :blomst:

Skrevet

Ouch, tusen takk for den! Livet går på skinner, ellers takk.

Hehe, det er bare mine assosiasjoner.

Ellers enig i tipset om en mellomting mellom langt og helt shavet. Til og med et par centimeter gjør jo underverker til forskjell i mine øyne. Og jenter med feminine ansiktstrekk kommer fint unna med det...

Men hvis det er stell av håret som er stress, så hjelper det jo veldig å bare ikke ha hår ned til ryggen. Kort hår trenger ikke være "null hår" for å være lettstelt.

Gjest Elseby13
Skrevet

Ja barber bort all håret, du. Go for it.

Skrevet

Hår vokser ut igjen, det er ikke noe stress, bare gjør det. Da jeg hadde hanekam vokste det ut igjen på null komma niks der jeg var skallet, var pes å opprettholde det skinnet. At noen tror det betyr at du har hatt et mentalt sammenbrudd sier sitt om dem. Det finnes kvinner som blir utrolig vakre som skinheads synes jeg, øyner og ansikt kommer mye bedre frem.

Anonymous poster hash: ac9a1...da0
  • Liker 5
Skrevet

Men, ingen som har kortere hår enn til skuldrene? Regner med du snakker om kvinner, men virkelig? Jeg kan sikkert telle 20 kvinner på vennelisten min på fb i tjueårene som alle har kortere hår enn skulderlangt.

Anonymous poster hash: 2bf22...ab5
  • Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

nei du må ikke gjøre det,sett pris på det lange flotte håret,tenk om du angrer,jeg hadde aldrig gjort det var jeg deg.

Skrevet

Kanskje klippe det litt gradvis kortere?

Jeg syntes for øvrig at helt skallede damer ser syke ut... 

Skrevet

Jeg synes du absolutt skal gjøre det! Hår vokser ut igjen, og blir du misfornøyd, er det ikke lange stunden før du får langt nok hår til å style det igjen

• Liker 3
Skrevet (endret)

Om du har eit feminint ansikt og ein fin form på skallen så kan det sjå utruleg flott ut :) Ikkje minst skikkelig tøft gjort!

Ein venn av meg gjorde dette, men han hadde vorter og flatt bakhovud, så det øydeleggjer jo litt.

Med androgynt ansikt og rar form på skallen hadde eg ikkje passa til det. Men det hadde vore digg å prøvd det ut!

Det finst jo mange kort-korte hårstilar som er lett å style óg. Og så som dei andre her seier er det jo mykje å velge mellom :)

Men det aller viktigaste er jo at du sjølv liker og trivast med det :)

Endret av Kjibba
Skrevet

Jeg synes skallede/skinnede damer er nydelige hvis de har veldig feminine trekk. Men det er essensielt. 

Skrevet

Jeg har gjort dette to ganger i voksen alder, begge gangene hadde jeg hår til nedenfor skuldrene. Jeg trivdes, men fikk mange reaksjoner og spørsmål både på jobb og ellers. Både positive og negative, men jeg likte ikke oppmerksomheten. Hadde det ikke vært for dette ville jeg beholdt det korte håret. Elsket det!

Så om du er forberedt på spørsmål og kommentarer, kjør på. Men kan du ikke bare finne en kort frisyre å klippe håret til?

Anonymous poster hash: c10dd...7a0
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har langt nydelig hår, men hater å vaske og style det. 

Ordet lat har tydeligvis ingen praktiske grenser?

Sett det i en hestehale da vel om alt er så forferdelig vanskelig med dette håret. Eller er det å vaske det av og til også en helt forferdelig oppgave for deg?

• Liker 3
Skrevet

Men, ingen som har kortere hår enn til skuldrene? Regner med du snakker om kvinner, men virkelig? Jeg kan sikkert telle 20 kvinner på vennelisten min på fb i tjueårene som alle har kortere hår enn skulderlangt.

Anonymous poster hash: 2bf22...ab5

Ingen i min vennegjeng har kortere enn til skulderen, og jeg snakker ikke om de som er 35+

Skrevet

Ordet lat har tydeligvis ingen praktiske grenser?

Sett det i en hestehale da vel om alt er så forferdelig vanskelig med dette håret. Eller er det å vaske det av og til også en helt forferdelig oppgave for deg?

Lat? Jeg har mye annet å bruke tiden på enn å glatte og style det en til to timer hver dag. Hår krever stell skal det være fint når det er langt.

Du følte deg tydeligvis truffet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...